Toon posts:

Tips over nieuwe videokaart.. HELP ME!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey guys..

kwil een nieuwe videokaart aanschaffen, alleen kheb een **** AGP gleuf...
er zit nu een ati radeon 9600 xt 256mb in... ik speel vooral battlefield 2 (special forces)

en wil dus een nieuwe aanschaffen omdat deze bagger is.

verder is overclocken ook no problem :p
zo zag ik bijvoorbeeld bij www.alternate.nl een kaart: x850 pro VIVO die eigenlijk 16 pipelines heeft, maar er 12 benut.. en en ik lees hier en daar dat die 4 wel te unlocken zijn...

die is dus best netjes...

verder nog tips, over AGP videokaartjes onder de 300 euro??? ik hoor het graag :) alvast bedankt

Verwijderd

wh00pzz

faq al gelezen toen je je heb aangemeld?
anyway, wat is je vraag? of er een goede AGP kaart bestaat onder de 300€

wat zijn de specs van je systeem? als je een oude bak hebt is het msischien handig om een upgrade te doen voor je hele sys.
ik zou voor mijn systeem nooit 300€ voor een nieuwe bga kaart uitgeven, ik zou dan gewoon overstappen op pci-e

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-08 12:03

Steffy

Ayreonaut

Voor die prijs denk ik geen rare kaart, aan de andere kant, 4 maanden terug had je hier nog geen 200 euro voor betaald. Zelf zou ik het geld in de pocket houden en nog ff 200 euro erbij leggen voor een mobo met pci-e maar goed dat is mijn mening.

Als je er echt voor wilt gaan dan doen denk ik, of je unlocken kunt weet ik niet maar van zichzelf lijkt het me geen verkeerde kaart.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens in de Pricewatch, kies er een uit, en bekijk benchmarks.

Ik denk dat je voor dat bedrag aangewezen bent op een X800/X850 Pro. AGP kaarten zijn erg duur tegenwoordig.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:18
wat Rod zegt.
bekijk benchmarks van AGP kaarten.
dan kijk wat ze kosten en kijk dan welke jouw de meeste bang per buck geeft.
dat of leg er 100 euro op en koop een PCI-Expres mobo.

je bent heus wel slim geneog om zelf een keuze te maken

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Of wat dachten we van een geforce 6800 GS. In dit topic vind je er meer over.
Zoek verder ook op reviews van verschillende kaarten. Op sites als tomshardware, firingsquad, etc vind je wel wat. Vergelijk dan de boel en kijk welke kaart het beste bij je past.

specs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT. Her is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. De vraag die je stelt komt vaak langs en is met het lezen van een paar reviews goed door jezelf te beantwoorden. Begin daar dus eerst mee en als je er niet uit komt kan je je specifieke vragen hier alsnog kwijt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.