Ok de vraag is vrij simpel eigenlijk, heeft de x800ve RGB scart output ? Ik heb me echt rot gezocht, maar ik kan nergens echt een goed antwoord vinden, af en toe staat er wel iets op vage websites over rgb scart in combinatie met deze kaart, maar een echt goed antwoord heb ik nog niet kunnen vinden. Op de ati site is overigens helemaal niks over deze kaart terug te vinden. Ik heb ook al een winkel die deze kaart verkoopt gemailed met deze vraag, daarop kreeg ik het volgende antwoord:
Voor mij is dit van belang omdat ik met RGB scart het beste veeld op mijn crt breedbeeld tv kan krijgen en voor zover ik weet is dit de enigste kaart die dit heeft (op wat oude matrox kaarten na).
Ik hoop dat er iemand is met deze kaart die voor mij echt kan bevestigen dat deze kaart een rgb signaal kan uitsturen
Ok er zit een scartkabel bij, maar daar kan net zo goed composiet of s-video uit komen, nog geen duidelijkheid dus.Hallo Sven,
Onderstaande kaart wordt geleverd met een verloopstekker waaraan een
(female)scart aansluiting is bevestigd. Deze kun je dus gewoon gebruiken
(een gewone scartkabel zit er niet bij maar die kosten niet veel).
Voor mij is dit van belang omdat ik met RGB scart het beste veeld op mijn crt breedbeeld tv kan krijgen en voor zover ik weet is dit de enigste kaart die dit heeft (op wat oude matrox kaarten na).
Ik hoop dat er iemand is met deze kaart die voor mij echt kan bevestigen dat deze kaart een rgb signaal kan uitsturen