Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 20:59
Gisteren is mijn Sony Ericcson T610 per ongeluk beschadigd geraakt waardoor het scherm alleen nog maar vreemde strepen geeft. Ik kan de telefoon nog wel gewoon aan zetten en gebruiken (bellen bijvoorbeeld) maar niets meer zien op het schermpje.
Helaas staan al mijn telefoonnummers en SMSjes nog in het geheugen van de telefoon en niet op de sim kaart. (ik dacht van wel, maar nu ik ze in mijn nieuwe telefoon stop, blijkt van niet)

Ik wil graag die nummers dus weer terug halen daar ze op de simkaart te zetten. Er schijnt een combinatie hiervoor te zijn. Of als iemand die telefoon heeft, een klein "kaartje" maken. Druk op die knop, dan die, dan die etc. zodat al de nummers op de SIM kaart worden overgezet.

De handleiding van de telefoon zelf is helaas erg summier.

Alvast bedankt

Pickle Rick!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Ga naar het hoofdmenu, 1 naar beneden, ok, 2 omhoog, ok, 3 naar beneden, ok, en dan nog als laatste de linkerboven knop. Dan zou hij de nummers naar de SIM moeten kopieren, suc6 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door cryonic90 op 04-01-2006 21:59 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 13:29
Ehrm, wat dacht je van Bluetooth aanzetten en via FMA je nummers op de PC bewaren :)?

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 20:59
Cryonic, thnx! Werkte perfect (na per ongeluk mensen te bellen :p), is er ook nog een manier om de SMSjes over te zetten? Dan ben ik helemaal geholpen

Pickle Rick!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

FMA :) (Zoek maar op google)
Moet je je bluetooth aanzetten, en dan kun je je telefoon helemaal synchroniseren met je PC :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Dan zou je elk smsje apart naar de sim moeten kopieren, ik weet niet of het dat je waard is. En anders zou je nog FMA kunnen gebruiken zoals eerder is gezegd, is makkelijker
Pagina: 1