Toon posts:

[WinXP] Register key achterhalen van dit PC

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zoek een programma of een tooltje die mijn register key (dus de code die ik moet hebben om winXP te instaleren) kan achterhalen. Want ik heb winxp 2 jaar geleden hierop geinstalleerd maar ik kan mijn code niet meer terug vinden, maar hij zal wel op dit computer ergens staan. Dit is niks illegaals ofzo, ik vraag niet om een nieuwe key!! Alleen van dit PC waar ik nu achter zit via een programma achterhalen wat voor cd key ik heb.

Dank u

Verwijderd

Er zijn op het internet programma's te vinden die je key laten zien. Weet niet of die helemaal legaal zijn om hier te geven, maar met wat fantasie misschien zoeken met show + xp + key ;) en google zijn ze zo te vinden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:57 ]

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Everest kan dit :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
onder? waar kan ik het vinden. Ik heb everest al gedownload

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:16:
[...]

onder? waar kan ik het vinden. Ik heb everest al gedownload
Nou vooruit... Hier is die...

Ik heb niet het idee dat het illegaal is, omdat je alleen maar je code laat zien, en het geen codes genereerd. Wel vreemd dat je geen licentiesticker hebt...

http://www.visvogel.nl/keyfinder.exe

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 21:21 ]

Verwijderd

Magical Jelly Keyfinder

edit:
Net te laat...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
kheb je gemailed, mail me back

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart

Dit is al zoooo vaak gevraagd en beantwoord dat een nieuw topic me overbodig lijkt.

Je eiogen serienummer achterhalen op zich is imho inderdaad niet illegaal oid, maar even zoeken naar het antwoord ipv. het zo te vragen is daarentegen wel overdreven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.