Toon posts:

HELP? een probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik Speel atijd HL CounterStrike online...en ik heb een pentium 3-450h, 128 mb, en een v770 TNT2....

Nou dan is het probleem dat ik onder het spelen, stil staand, net 40 pfs haal en als ik andere tegenstanders tegen kom niet eens boven de 20 fps kom....GVD bagger de bagger...soms haal ik gewoon 10 of minder fps...hier swchijt je toch gewoon op. Mensen zeggen dat je met een TNT2 zeker 70-80 fps moet halen en dan zit ik met de eruge lag =[[[ Ik heb wel de nieuwste drivers en OpenGL drivers. Ik ben niks voor niks duizende guldens uitgeven aan zo'n pc....Weet niet iemand waar het aan kan liggen en wat ik dan moet doen of kan doen ?

Please tell me...thx. [*U*]Cervix

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:29

Exterazzo

Qeasy

Ligt het misschien aan je ISP? Haal je bij andere spellen wel een aanvaardbare FPS. En als je niet online speelt!
Wat is je ping eigenlijk?

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
ik speel alleen Half-Life dus...
en ik zo niet weten wat ISP is...
m'n ping is goed, dat ben ik vergeten te melden, ik heb chello braband, een ping van 50 gemiddeld bij HL

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:31

Nitai

Live the life you love.

ISP -> Internet Service Provider.....

misschien ligt ut aan je directX drivers.
welke resolutie draai je het trouwens?
hoe hoger, hoe trager.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Hij draait 1024 bij 768 en is ZWAAR Half-Life verslaafd en speelt dan ook weinig andere spellen.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Houd je nek jan!(januz)

Maaru ik heb directX 7 en de resolutie 800x600, en dat maakt niks uit op welke resolution die staaat, een beetje ik heb dat geprobeerd...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Heb ik ooit gedaan voor carmageddon 2 op mijn p200. wou ook niet goed lopen:

oplossing:

stap 1: verklein je partitie met PQ magic en haal er 2 gb af.
stap 2: maak een nieuwe partitie, zet er windows, en installeer nieuwste drivers. geen office, en jammer maar helaas ook geen koe. allees hl, update naar 1016 en couterstrike...

is super omslachtig, maar werkt als een trein...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Helpt het echt, mooi dan ga ik het proberen ...thx Dirk-Jan

Verwijderd

Je kan anders ook ff een tweede windows erop mikken. Zorg dat ie op de snelste partitie staat en installeer daar allen het gene wat je nodig hebt voor hl.
Pagina: 1