Ik heb sinds een paar dagen dat mijn pointer op hol slaat en over het beeldscherm vliegt en ongecontroleerd overal op drukt en doet.......
Nu ben ik erachter gekomen dat mijn ontvanger van de muis vrolijk de muis van de buren meepakt.
We hebben beide toevallig een microsoft wireless optical mouse. (eerste versie)
Het vreemde is dat mijn ontvanger wel zijn muis pakt....maar vice versa niet.
Tevens hebben hun de muis al een hele poos en ik ook, maar nog niet eerder last gehad van dit fenomeen.
Ik kan ook nergens op de muis of ontvanger een optie vinden om de frequentie te veranderen o.i.d.
Weet iemand hier een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd?
Omdat dit probleem in het verleden nooit heeft plaats gevonden en aan beide opstellingen is niks veranderd.
p.s. de buren hebben dezelfde muis maar dan in combinatie met een wireless toetsenbord.
ik weet niet of dit nog wat uit zal maken maar vermeld het er wel even bij.
Nu ben ik erachter gekomen dat mijn ontvanger van de muis vrolijk de muis van de buren meepakt.
We hebben beide toevallig een microsoft wireless optical mouse. (eerste versie)
Het vreemde is dat mijn ontvanger wel zijn muis pakt....maar vice versa niet.
Tevens hebben hun de muis al een hele poos en ik ook, maar nog niet eerder last gehad van dit fenomeen.
Ik kan ook nergens op de muis of ontvanger een optie vinden om de frequentie te veranderen o.i.d.
Weet iemand hier een oplossing voor of zie ik iets over het hoofd?
Omdat dit probleem in het verleden nooit heeft plaats gevonden en aan beide opstellingen is niks veranderd.
p.s. de buren hebben dezelfde muis maar dan in combinatie met een wireless toetsenbord.
ik weet niet of dit nog wat uit zal maken maar vermeld het er wel even bij.