Beste mensen,
10 Minuten geleden zat ik lekker Serious Sam 2 te spelen, totdat mijn pc spontaan restartte. Bijna alle settings op high. Ik ben gelijk de bios ingedoken om de temps te checken, maar zag er allemaal goed uit. Zowel van mijn cpu als van mijn vga.
Toen ik in windows kwam, kreeg ik de melding dat windows is hersteld van een ernstige fout. Er is een aantekening van in het logboek gemaakt. (helaas weet ik het logboek niet te vinden, misschien dat jullie mij daar mee kunnen/willen helpen)
Mijn pc
AMD 4400+ dual core (nieuwste bios)
Nvidia 7800gtx 256mb (driver: 81.98)
ASUS a8n Premium
1gb OCZ vx gold (pc3200)
Maxtor dm10 - 250 gb
Western Digital 10k raptor - 74 gb
Nec 3540a dvd brander + Asus 16x dvd lezer
Standaard floppy drive
2x 120mm fan
Coolermaster Stacker zilvere editie
Logitech G15 toetsenbord + Razor Copperhead
Samsung 959NF monitor 19"
Tagan 530W voeding
Weten jullie of dit schadelijk is voor mijn pc of dat ik maatregelen moet gaan nemen met zonodig een tweede voeding? Ik ga nu even offline of met memtest mijn ram te testen. Ik hoop dat jullie tips hebben en de oplossing om in mijn logboek te kunnen komen.
mvg Paul
10 Minuten geleden zat ik lekker Serious Sam 2 te spelen, totdat mijn pc spontaan restartte. Bijna alle settings op high. Ik ben gelijk de bios ingedoken om de temps te checken, maar zag er allemaal goed uit. Zowel van mijn cpu als van mijn vga.
Toen ik in windows kwam, kreeg ik de melding dat windows is hersteld van een ernstige fout. Er is een aantekening van in het logboek gemaakt. (helaas weet ik het logboek niet te vinden, misschien dat jullie mij daar mee kunnen/willen helpen)
Mijn pc
AMD 4400+ dual core (nieuwste bios)
Nvidia 7800gtx 256mb (driver: 81.98)
ASUS a8n Premium
1gb OCZ vx gold (pc3200)
Maxtor dm10 - 250 gb
Western Digital 10k raptor - 74 gb
Nec 3540a dvd brander + Asus 16x dvd lezer
Standaard floppy drive
2x 120mm fan
Coolermaster Stacker zilvere editie
Logitech G15 toetsenbord + Razor Copperhead
Samsung 959NF monitor 19"
Tagan 530W voeding
Weten jullie of dit schadelijk is voor mijn pc of dat ik maatregelen moet gaan nemen met zonodig een tweede voeding? Ik ga nu even offline of met memtest mijn ram te testen. Ik hoop dat jullie tips hebben en de oplossing om in mijn logboek te kunnen komen.
mvg Paul