Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Is hij heel groot moet je hem via een beamer op je metaalplaat 'beameren'
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het is vaak handiger om het door het papier (liever karton overigens!) te krassen met een oud mesje o.i.d. Als je gaat zagen gaat je papier verschuiven enzo, daar zit je niet op te wachten.Borgoth schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:50:
Me plaatje is 10cm, dus niet slim om te beamen.Plakken een uitzagen zou kunnen. zijn er nog andere suggesties?
Ook een erg goed idee inderdaad, dat is er speciaal voor bedoeld. Blijft dat ook goed op metaal zitten?razorhead schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:53:
Doordruk papier, carbon papier oid
[ Voor 24% gewijzigd door djluc op 04-01-2006 19:54 ]
dit is mischien wel de beste oplossining, bedank. kan ik eindelijk weer verder.djluc schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:53
Het is vaak handiger om het door het papier (liever karton overigens!) te krassen met een oud mesje o.i.d. Als je gaat zagen gaat je papier verschuiven enzo, daar zit je niet op te wachten.
zat ik ook al aan te denken maar wist niet of dit ook zou werken op metaal.Carpento schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 03:29:
Of laserprinten en dan overzetten met thinner, zoals bij spiegelmods gedaan wordt
tog bedankt
Vandaar dat ik dit topic sluit.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()