Ik ben het helemaal eens met Simon. Daarnaast vind ik te kleuren niet mooi. Waarschijnlijk heb je de foto's grouw willen maken, maar dat is in mijn ogen niet echt gelukt dan.
Ook snap ik totaal niet waarom je de laatste 2 er bij hebt geplaatst. Je noemt de 'showcase' (vind het niet echt een showcase, maargoed, dat is persoonlijk enz) 'decay', dus dat betekent dat er echt een onderwerp, namelijk verval, centraal staat. Misschien dat je die foto's ook goed gelukt vond, maar zet ze dan in het solo show- of testcase topic (natuurlijk niet beiden in 1 post

). Maar sowieso vind ik eigelijk alleen uit 3, 5 en 6 echt iets van 'decay' naar voren komen. Een muurtje waar was mos op zit noem ik bijvoorbeeld niet echt vervallen.
Misschien klinkt het een beetje miereneukerig, maar de samenhang als serie zou het sterkste punt kunnen zijn, als alles echt samenhing, aangezien de onderwerpen op zichzelf niet interessant zijn.
@Hieronder: Euh ja, dat vind ik inderdaad? Ontken ik dat dan? Zeg ik ergens dat dit de mening van het gehele publiek wat deze foto's bekijkt is ofzo? If so, wijs het even aan, want ik zie het niet...
[
Voor 13% gewijzigd door
Tonio op 05-01-2006 01:08
]