Toon posts:

NV!-bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Kopspijkers stream uitzending via Net Transport op mijn harde schijf gezet.

Deze aflevering (49 minuten, 343 MB) is een NV!-bestand. Weet iemand wat dit voor een bestand is? Kan het worden omgezet naar een mpeg-bestand? Het is trouwens niet af te spelen met Windows Media Player, alleen met RealPlayer. Vooruitspoelen is ook niet mogelijk.

Graag een reactie :-)

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Het zal wel een mediabestand zijn als je 'm in realplayer af kan spelen ;)

Misschien kan je GSPOT gebruiken, is een programma dat videobestanded/codex voor je annaliseerd.... http://www.headbands.com/gspot/

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:49
!NV is niet een standaard die afgespeeld kan worden in realplayer. Ik denk dat het een ander formaat is, met een verkeerde extensie. Misschien is het ook wel een afgebroken download?

I see red pixels.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip (GSpot). Ik krijg dit als resultaat:

This is, or appears to be, an unsupported filetype. GSpot provides full support for AVI and OGG media streams. Based on its composition, GSpot believes the filetype to be "ASF (.WMA/.W\MV)".

Is er een mogelijkheid om dit bestand in Windows Media Player te krijgen? (Misschien eerst converteren? Er kan niet worden doorgespoeld namelijk)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
NV! is een Net Transport Partial Download bestand volgens Filext, dus het zal vast een tijdelijk bestand zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 04-01-2006 19:21 ]

Wauw, een sig!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Probeer het eens af te spelen met "Media Player Classic". Deze eet de meeste formaten wel en zal een zinnige melding geven als het bestand corrupt is. De extensie zelf ken ik niet, het lijkt mij ook een tijdelijk bestand. If so, kun je in MPC toch nog een beetje seeken in het bestand.... Soms...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ook in Media Player Classic is het bestand af te spelen. Maar ook hier kun je niet vooruit spoelen.
Ik heb meerdere .ASF files en bij geen enkele kun je dit, dit ligt dus gewoon aan het type bestand denk ik.

Zo, ik ben eruit, bedankt voor jullie hulp :-)
Pagina: 1