96500 medion laptop Netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Na een probleem met mijn toetsenbord, heb ik dit met de updates opgelost.

Nu heb ik het volgende probleem:

Als ik een internet spel speel zoals lineage 2 kan ik gewoon de eerste 2 minuten soepel spelen. Daarna komt het grote probleem mijn beeld gaat zeer traag. Gewoon sloom. Terwijl mijn tweede pc in het spel gewoon soepel gaat.

De laptop gaat dus sloom. ik heb al nieuwe drivers van medion geinstalleerd maar dit loste het ook niet op.

Het is geen probleem aan mijn hardware want fear en andere spellen kan ik gewoon soepel spelen terwijl lineage een stuk minder vraagt. Het is niet ee videokaart probleem of wat dan ook. Ik heb hier alleen last van met lineage 2 en ragnarok. na 2 minuten komt deze zeer vervelende vertraging ( slow motion is beter ).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is. Heb al 10mb half duplex geprobeerd mocht ook niet baten.
Deze vertraging zit zowel in wifi als aan de kabel.

Mijn gewone pc met minder hardware heeft dit niet.
Heb al van router veranderd maar dit mocht ook niet baten.

Ik hoop dat iemand dit ook heeft kom er echt niet uit.

Laptop specs

1024 ddr geheugen
x700 128 mb kaartje
1,7 M processor ( pentium )

nogmaals het is geen hardware probleem maar er is iets mis met mijn netwerk gedeelte denk ik.
De laptop zit achter een router en switch. Mijn gewone pc ook. Veranderen van bekabeling mocht ook niet baten.

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
iemand een idee?

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb helaas geen oplossing voor je probleem. (herinstalleren?)

Maar wil jij wat foto's maken van je Medion 96500 en deze uploaden? Vanaf woensdag heeft de aldi de MD 97500 in de aanbieding en ik en en vele andere tweakers willen graag een indruk van de laptop.

[rml][ Ervaringen] Medion 97500[/rml]