Problemen met verbinding

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag mensen,

Ik heb een probleempje met mijn verbinding.
Op zich werkt alles, ik kan verbinding krijgen met het internet downloaden uploaden.
Het probleem is alleen als ik mijn netwerkkaart inschakkelt dat het een tijdje duurt voordat die verbinding krijgt, er staat dan netwerkadres verkrijgen.
Dat duurt zo'n 20 seconden en dan heb ik verbinding en dan kan ik interneten wat ik wil.

Dit had ik ervoor niet. Op zich niet zo'n probleem alleen er zijn nog andere problemen die ik ervoor niet had.

Zins ik dit krijg start mijn anivirus niet meer op (norton 2003) Ik heb het opnieuw geinstaleert geen resultaat. Ik krijg hem niet meer aan, ik kan zoveel op enable drukken maar er gebeurt geen reed.
ook windows firewall kan ik niet meer aanzetten want krijg dan een error. (bij SERVICES.MSC staat die ook niet aan en kan hem ook niet aan zetten.) normaal heb ik een andere firewall (sygate) maar het was om te proberen of dat wel werkt.

2de probleem is is dat ik problemen heb gekregen met programa's zoals emule en torrentstorm.
Het connecten duurt lang en met torrentstorm krijg ik geen groen lampje meer.

Ik zit achter een router en heb alle poort geforward (zoals het normaal stond) en dat werkte ook normaal.

wat heb ik geprobeert?

Ik heb geprobeert de router er tussen uit te halen en kijken of het probleem opgelost word.
Dat was niet het geval, alle bovenstaande problemen hou ik gewoon.

Ik heb een andere IP opgegeven en nog wat poorten geforward. resultaat = niks

Drivers van mijn netwerkkaart opnieuw geinstaleert, resultaat = niks

alles wat met firewalls te maken hebt of beveiligingen uit gezet, resultaat = niks

Ik zou het niet meer weten wat het kan zijn. Wel weet ik dat ik wat heb lopen klooien in SERVICES.MSC maar niks wat ik heb verandert lijkt dat het met dit alles te maken heeft. Ook heb ik geprobeert dingen weer terug te zetten maar zonder resultaat.

Ik doe dit altijd als ik windows opnieuw erop gezet hebt en ging altijd goed. Dus zoals ik al zei ik heb windows er opnieuw opgezet en nu heb ik dit raare probleem voordat ik windows er opnieuw op gezet hebt had ik nergens last van.

Misschien heb ik een fout gemaakt maar zou niet weten wat en hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Helaas heb ik geen andere netwerkkaart bij de hand, die heb ik net weg gegeven aan iemand anders LOL :'(

Gegevens:

mobo:asus p4p800-se met onboard ethernetkaart 10/100/1000
router:Sitecom

nog even voor de duidelijkheid, met OF zonder router geeft de zelfde problemen! dus lijkt mij dat het ergens fout zit met windows.

alvast bedankt

mvg John

Blaad

Verwijderd

je zegt dat norton 2003 niet "enabled" wilt staan. Zou dit het probleem kunnen veroorzaken?
misschien doet deze raar tegen je computer omdat het abonnement verlopen is..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 16:11 ]

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Dat zou het probleem niet kunnen zijn omdat het er helemaal niet meer op staat. En ik gebruik deze antivirus al zo lang zins het uit is.

Blaad

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
probeer anders even de router te resetten!

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

exempt schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:18:
probeer anders even de router te resetten!
TS schreef :
nog even voor de duidelijkheid, met OF zonder router geeft de zelfde problemen! dus lijkt mij dat het ergens fout zit met windows.

Dus dit kan t ook niet zijn..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 16:21 ]

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Zoals ik al zei heeft het niks met de router te maken omdat ik de zelfde problemen hou als ik de router er tussen vandaan haal. want dan heb je geen gezeur met forwarden ect ect dan zou alles perfect moeten werken omdat je al dat gezeur niet hebt.

Blaad

Verwijderd

sinds wanneer heb je dit probleem?
ik ben voorstander van windows systeemherstel:)
dan weet je ook gelijk of het hardwarematig is of niet

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Dat is juist het probleem, ik zou het niet weten.

Voordat ik windows erop nieuw op ging zetten werkte alles perfect, Na dat windows erop op stond kreeg ik problemen.

Ook weet ik dat norton niet meer werkte NA DAT ik heb lopen klooien met SERVICES.MSC en in het register, in het register heb ik maar 1 ding verandert zoals ik altijd doe. het was een key om meer bestanden te kunnen downloaden in 1 keer met iexplorer. daarvoor moet je 2 nieuwe keys maken dus heb niks verandert heb er alleen wat bij gegooit.

Dus ik denk dat het met SERVICES.MSC te maken moet hebben (denk ik)

en nee heb systemherstel uit staan.

[ Voor 4% gewijzigd door zBEASTORz op 04-01-2006 16:34 ]

Blaad

Pagina: 1