Laten we lekker link gaan doen...
Waar heb je dan op gezocht? Als ik namelijk zoek op RSS reader "system tray" bij Google, dan vindt ik direct een redelijke berg programma's die naar je system tray geminimaliseerd kunnen worden?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
daar heb je gelijk in, maar ik zoek dus een RSS ticker die in je systray kan staan (leesbaar dus!) en niet eentje die je alleen kunt minimizen naar je tray
En wat heb je zelf al gezocht dan? Kom eens met wat zoektermen? Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door
zucht.
ik zoek al maanden het net af op:
rss
feed
tray
sys
ticker
lichtkrant
banner
etc, etc
al dan niet in iedere mogelijke combinatie met elkaar en ik heb niets kunnen vinden wat het mogelijk maakt om een rss feed in je tray te plaatsen (leesbaar).
ik zoek al maanden het net af op:
rss
feed
tray
sys
ticker
lichtkrant
banner
etc, etc
al dan niet in iedere mogelijke combinatie met elkaar en ik heb niets kunnen vinden wat het mogelijk maakt om een rss feed in je tray te plaatsen (leesbaar).
Ik heb wel een dergelijk programmatje zelf gemaakt, maar daar heb je weinig aan, gezien dat voor anime is (en nog niet af is). Kijk eens naar het programmatje "alltotray", dan kan je ieder willekeurig programma in je systray zetten.
alltotray ken ik, daarmee kun je inderdaad ieder programma in je tray zetten, maar puur als icoontje. wat ik dus zoek is een programma waarmee je een feed leesbaar in je tray kan zetten, als een soort lichtkrant dus. Ik weet dat het een feature is die strax in Vista gaat komen maar vraag me af of het nu in XP ook al mogelijk is..
Ik meen me te herinneren dat winbar deze feature ingebouwd heeft.
http://www.winbar.nl
Dus daar kun je misschien eens naar kijken.
Verder is een taakbalk natuurlijk niet bedoelt om nieuwsberichten op te laten zien, dat zou ik liever als onderdeel van mijn desktop zien. Of natuurlijk een icon in de tray waarop staat hoeveel nieuwe berichten er zijn en deze regelmatig update. (zoals o.a. akkregator kan doen.)
http://www.winbar.nl
Dus daar kun je misschien eens naar kijken.
Verder is een taakbalk natuurlijk niet bedoelt om nieuwsberichten op te laten zien, dat zou ik liever als onderdeel van mijn desktop zien. Of natuurlijk een icon in de tray waarop staat hoeveel nieuwe berichten er zijn en deze regelmatig update. (zoals o.a. akkregator kan doen.)
Ik heb wel eens zoiets dergelijks gehad. Alleen dat niet in de systray uiteraard. Er is daar helemaal geen ruimte voor een lichtkrant. Dat wordt dus gewoon een apart venstertje waar de RSS items in scrollen. Weet de naam alleen niet meer, maar als je gewoon een site zoekt met een verzameling populair RSS readers, vind je er vast wel 1 met de gezochte functie.
_██_
(ಠ_ృ)
Pagina: 1