Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Gek genoeg heb ik na het gebruik van de search nog steeds niets gevonden over hoe ik mijn pda kan synchroniseren via infrarood. Ook in de handleiding van mijn pas gekochte Acer N30 kan ik hier geen duidelijke info over vinden. Hoe kan ik mijn laptop en pda zo instellen dat ik ga synchroniseren? Moet ik daarvoor eerst software (op m'n laptop) hebben?

alvast dank...

Verwijderd

Je infrarood oogje kan met de Windows software (zit ergens een vinkje) actief zijn op een virtuele compoort. In activesync deze com poort kiezen, verbinding via IR maken en de rest moet vanzelf gaan denk ik....

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
tja om eerlijk te zijn heb ik er ook een tijdje mee zitten klooien.
Het probleem was eigenlijk dat ik ook dacht dat het allemaal wel vanzelf ging en sloeg mezelf ook aardig voor mijn hoofd toen iemand het uitlegde.

Zelf heb ik een pocket pc en daarmee werkt het als volgt:
- ik ga er even van uit dat synchen met usb/com goed werkt en dat je de pda voor het oogje hebt liggen.
-open active sync op je pda
- links onderin zit je "tools" staan druk erop en selecteer "connect via IR" (ja.. DUH he)
- nu maakt hij een link naar je laptop en hij zou moeten syncen

mocht het aan wat anders liggen dan ben ik benieuwd