ik heb een pc met als fotobeheerprogramma picasa. Deze kan bij het installeren alle fotobestanden op de hdd scannen en zi in picasa inladen. Dit werkt fijn, behalve het feit dat hij sommige mappen dubbel inlaadt. zodra ik daar 1 van verwijder, verdwijnt de ander ook. Deze mappen bevatten soms 100 foto's en zijn daardoor te groot om handmatig in te laden.
Ik kan deze wel in kleinere mate invoeren maar dat worden dan rond de 10 foto's per map. Dit werkt niet fijn en wordt onoverzichtelijk. Heeft iemand een makkelijk alternatief voor Picasa, of zelfs de oplossing voor mijn probleem
onder de rechtermuisknop zit de optie om een map te verplaatsen naar bepaalde collecties, als je nu een nieuwe collectie aanmaakt met bijvoorbeeld titel "dubbel" en je verplaatst de dubbele mappen daar naar toe, dan moet het denk ik lukken.
Maar het probleem blijft dan bestaan natuurlijk, je weet zeker dat elk bestand maar één keer voor komt op je harde schijf? Wellicht verstandig om de database een keer opnieuw op te laten bouwen?
Maar het probleem blijft dan bestaan natuurlijk, je weet zeker dat elk bestand maar één keer voor komt op je harde schijf? Wellicht verstandig om de database een keer opnieuw op te laten bouwen?