Ik ken iemand met de nokia 6021 ( mijn papa) Je kan in ieder geval wel beltonen en plaatjes versturen naar je mobiel met een blauwtand dongle. Er zit inderdaad een shared memory van ongeveer 3MB in.
Ik kan proberen of ik misschien zijn telefoon kan "jatten" en uitproberen. ( lukt volgens mij niet want hij is een paar dagen weg) Het geheugen is in iedergeval niet uitbreidbaar.
Voor de rest is het een mooie telefoon. Maar ik heb het sinds mijn laatste telefoon het niet meer zo op nokia. ( mijn 3510i was met ongeveer een half jaar stuk en ik moest voor een reparatie 64 euro betalen). Heb nu een samsung en ben heel tevreden. Maar heb je ook al gevraagd in de winkel waar je hem koopt of zij misschien meer weten over jou probleem( als er een mediamarkt in de buurt zit kun je ook eventjes vragen naar informatie als je de juiste persoon aanschiet hoef je niks te kopen en loop je met een hoop info de winkel uit)
[
Voor 6% gewijzigd door
Touchdomex op 04-01-2006 14:48
]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker