Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[nokia 6021] Kan ik java games uploaden via bluetooth?

Pagina: 1
Acties:

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoi

ik heb een Bluetooth USB dongle op mijn pc en een nokia 6021. Kan ik dan java games/applications van mijn computer uploaden naar mijn mobieltje over bluetooth? Of moet ik zoals bij mijn 3510i een kabeltje erin prutsen?

Bedankt

S

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
probeer het en je weet het?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zit altijd een mooie CD bij nokia's mobieltjes, kijk daar eens op :)
hint: nokia suite

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2006 14:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik bedoel eigenlijk, het eerste deel van mijn zin is hypothetisch: stel, ik heb een nokia 6021 en een bluetooth dongle, kan ik dan games uploaden? Want dat is mijn voorwaarde om er eentje te kopen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb alleen de infra-rood versies gehad, via de "application installer" van de nokia suite kon dat gewoon. Zolang er verbinding kan worden gemaakt zal dat wel mogelijk zijn :)

edit: dacht wel dat de recente "mainstream" series van nokia een shared geheugen hebben van maar 3 mb (nokia 6101 niet uitbreidbaar)

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2006 14:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ken iemand met de nokia 6021 ( mijn papa) Je kan in ieder geval wel beltonen en plaatjes versturen naar je mobiel met een blauwtand dongle. Er zit inderdaad een shared memory van ongeveer 3MB in.

Ik kan proberen of ik misschien zijn telefoon kan "jatten" en uitproberen. ( lukt volgens mij niet want hij is een paar dagen weg) Het geheugen is in iedergeval niet uitbreidbaar.

Voor de rest is het een mooie telefoon. Maar ik heb het sinds mijn laatste telefoon het niet meer zo op nokia. ( mijn 3510i was met ongeveer een half jaar stuk en ik moest voor een reparatie 64 euro betalen). Heb nu een samsung en ben heel tevreden. Maar heb je ook al gevraagd in de winkel waar je hem koopt of zij misschien meer weten over jou probleem( als er een mediamarkt in de buurt zit kun je ook eventjes vragen naar informatie als je de juiste persoon aanschiet hoef je niks te kopen en loop je met een hoop info de winkel uit)

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 04-01-2006 14:48 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1