Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Is je Firewall goed ingesteld? (Windows Firewall?)
Volgens mij hoort je topic hier: Spielerij - Problemen & Vragen
Volgens mij hoort je topic hier: Spielerij - Problemen & Vragen
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
staat er niet per ongeluk quit of exit op mouse1 gebind?
. Dit zijn hele oude grapjes die vooral in internetcafes gedaan werden.
Als dit niet zo is, gebeurd dit alleen over lan?Of ook als je een internet game host? of als je een game joint?
Als dit niet zo is, gebeurd dit alleen over lan?Of ook als je een internet game host? of als je een game joint?
hmz...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Oke ik ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik. Ik speel het spel namenlijk over LAN. Dus de firewall heeft er niets mee te maken.
Het spel loopt ook enkel vast nadat ik (of het andere persoon dat hier speelt) een vijand of bondgenoot aanvalt. Hij gaat dan meteen naar windows that's it. Het probleem doet zich ook voor op alle systemen die ik tot nu toe getest heb (4 systemen). Ik heb ooit wel eens gelezen dat het nooit echt 100% is gelukt om het spel multyplayer te maken en dat ze het ook opgegeven hadden (vandaar dat er in Anno 1503 geen multyplayer optie zit). Maar of ik dat goed heb?.
Het maakt trouwens ook niet uit wie de game host. En over internet gebeurt het ook.
Het spel loopt ook enkel vast nadat ik (of het andere persoon dat hier speelt) een vijand of bondgenoot aanvalt. Hij gaat dan meteen naar windows that's it. Het probleem doet zich ook voor op alle systemen die ik tot nu toe getest heb (4 systemen). Ik heb ooit wel eens gelezen dat het nooit echt 100% is gelukt om het spel multyplayer te maken en dat ze het ook opgegeven hadden (vandaar dat er in Anno 1503 geen multyplayer optie zit). Maar of ik dat goed heb?.
Het maakt trouwens ook niet uit wie de game host. En over internet gebeurt het ook.
[ Voor 8% gewijzigd door AMD 64 op 04-01-2006 20:33 ]
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!