Anno 1602 Multyplayer probleem!

Pagina: 1
Acties:

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Ik wil Anno 1602 over het netwerk spelen, maar op het moment dat we oorlog gaan voeren (dus schieten) loopt het spel vast en keer je terug naar windows. Ik heb de gold edition versie. Met de nieuwste patch (patch 1 genaamd) van de anno site zelf.

Kan iemand mij helpen?

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 22:02
Is je Firewall goed ingesteld? (Windows Firewall?)

Volgens mij hoort je topic hier: Spielerij - Problemen & Vragen

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 19:09
staat er niet per ongeluk quit of exit op mouse1 gebind? :). Dit zijn hele oude grapjes die vooral in internetcafes gedaan werden.

Als dit niet zo is, gebeurd dit alleen over lan?Of ook als je een internet game host? of als je een game joint?

hmz...

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Oke ik ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik. Ik speel het spel namenlijk over LAN. Dus de firewall heeft er niets mee te maken.

Het spel loopt ook enkel vast nadat ik (of het andere persoon dat hier speelt) een vijand of bondgenoot aanvalt. Hij gaat dan meteen naar windows that's it. Het probleem doet zich ook voor op alle systemen die ik tot nu toe getest heb (4 systemen). Ik heb ooit wel eens gelezen dat het nooit echt 100% is gelukt om het spel multyplayer te maken en dat ze het ook opgegeven hadden (vandaar dat er in Anno 1503 geen multyplayer optie zit). Maar of ik dat goed heb?.

Het maakt trouwens ook niet uit wie de game host. En over internet gebeurt het ook.

[ Voor 8% gewijzigd door AMD 64 op 04-01-2006 20:33 ]

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!