[Access] Na delete in form geen warning

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
(jarig!)
Hey,

Ik werkt met form in een access database en loop tegen een probleem op waar ik niet uitkom, het is niet van levensbelang, maar ik zou toch graag een oplossing vinden.

Ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
Private Sub Form_Delete(Cancel As Integer)
    Cancel = False
    DoCmd.RunSQL "DELETE * FROM TblBalieVerkoopArtikelRegels WHERE BalieverkoopRegelID = " & Me.BalieverkoopRegelID
    Form_FrmTotaal.Text0.Requery

End Sub

Ik heb al geprobeerd een DoCmd.setWarnings ertussen te plakken, maar dat werkt ook niet. Ik zou het liefst een record verwijderen zonder die melding dat je op "yes" moet drukken, het zal vast iets heel simpels zijn, maar heb het tot op hede nog niet kunnen vinden 8)7

Semicon.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 16:21
DoCmd.setWarnings False erboven zou toch echt moeten werken. Dat gebruik ik ook altijd.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

DoCmd.SetWarnings ..... en dan wat? Het moet False zijn.

Text0 :? :X

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
P&W -> OFF

https://fgheysels.github.io/

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 21:01
Of je gebruikt:
Currentdb.Execute "DELETE * FROM TblBalieVerkoopArtikelRegels WHERE BalieverkoopRegelID = " & Me.BalieverkoopRegelID, dbfailonerror

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
(jarig!)
PaulZ schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:23:
Of je gebruikt:
Currentdb.Execute "DELETE * FROM TblBalieVerkoopArtikelRegels WHERE BalieverkoopRegelID = " & Me.BalieverkoopRegelID, dbfailonerror
Dan krijg ik de melding dat het process op het zelfde moment door een andere user wordt gebruikt (in het engels)

die setwarnings false gaf die melding ookal, Ik gebruik een "dynaset" als subform, waar ik die record verwijder, misschien ligt hier een deel van het probleem?
Pagina: 1