In december een 24mbit adsl2 account aangevraagt (59euroinclusief 9 euro kpn) 2 dagen terug ben ik aangesloten bij tweakdsl (oude isp is fiberworld)en ik kom niet boven de 800kb/s uit (8mbit adsl1 snelheid). Gisteren even gemailed met de helpdesk die konden mij niet helpen per mail dus vandaag gebelt zeggen ze van dat ik pas ergens in februari (geen vaste datum) adsl2 krijg maar dat ik wel de 59 euros moet betalen voor een 8mbit lijn waar ik niet om gevraagt hebt. ik voel mij zelf heel erg genaaid door tweakdsl.
en waarom post je dat hier en mail je dit niet ff naar de klantenservice? Zij kunnen je helpen, wij niet 
Overigens moet je in dit geval dus een maandje met een íets mindere snelheid werken. Misschien minder dan een maand. Is dat nou echt zo extreem vervelend?
Overigens moet je in dit geval dus een maandje met een íets mindere snelheid werken. Misschien minder dan een maand. Is dat nou echt zo extreem vervelend?
[ Voor 43% gewijzigd door HunterPro op 04-01-2006 12:03 ]
omdat de servicedesk mij niet verder kan helpen met dit probleem volgens hun is het bij tiscali en bbned accounts het zelfde wat niet waar is veel bekenden hebben direct een adsl2 account gehad. ik ga niet voor iets betalen wat ik niet hebt besteld.
dus eigenlijk wil je dat ze je deze maand even afsluiten en je volgende maand weer aansluiten?
[ Voor 14% gewijzigd door Countess op 04-01-2006 12:09 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Je had wel even verder kunnen kijken ipv een nieuw topic openenen.
TweakDSL *new and/or improved* deel 17
Ik sluit deze dan ook en kan in bestaande thread.
TweakDSL *new and/or improved* deel 17
Ik sluit deze dan ook en kan in bestaande thread.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()