[Router en webserver in 1] is dit mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Weet iemand of er ook een router bestaat waar je een eigen webserver op kunt draaien. Dus op de router moet je dan ook je site op kunnen zetten. Wil graag ook gebruik maken van PHP functies en alle andere mogelijkheden wat je ook gebruik kunt maken met een normale webserver via een computer.

Alvast bedankt voor het reageren.

Saxion

[ Voor 3% gewijzigd door saxion op 04-01-2006 11:39 ]

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Verwijderd

Jeps, een (oude) PC als router installeren (d.w.z. meerdere netwerkkaarten erin) en hierop je site hosten :)

Verwijderd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een router! dus waarschijnlijk zijn er , als ze al bestaan, bijna geen routers die dit kunnen...of hack een sweex ofzo..

• saxion
Sorry dat bedoel ik niet. Wil graag alleen een router met daar in de functie van webserver.

• saxion
wat zijn de performance van de sitecom mbt de verwerkingsnelheid bij het genereren van web-pagina's (php, cgi, mysql)? en zijn er ook nog alternatieven?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

saxion schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:46:
wat zijn de performance van de sitecom mbt de verwerkingsnelheid bij het genereren van web-pagina's (php, cgi, mysql)? en zijn er ook nog alternatieven?
Welke heb jij al gevonden? Lijkt dat wanneer je even google't dat je wel wat kan vinden.

(ik kan google niet opvragen :? dus ik kan ook niet voor je kijken.)

Je haalt alleen wel wat dingen door elkaar. Als ik me niet vergis is het de jongens van het sweex router hack topic gelukt om er een USB schijf aan te hangen als webserver dus misschien is dat nog wat voor je.

[ Voor 22% gewijzigd door Herby op 04-01-2006 13:56 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Cool plaatje! Speedtouch 510 modem ervoor :P en er zit inderdaad een Webserver in!

Collega van me maakt zelf firewall/VPN/webserver routers mbv. Linux. Gewoon een 19" kast met daarin moederbord, processor, geheugen en harde schijf en monowall (uit m'n hoofd).

[ Voor 49% gewijzigd door chim0 op 04-01-2006 17:36 ]

Pagina: 1