Illegale DVD's invoeren topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 14:36

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Een beetje in navolging van drugs topics is er ook een topic over illegale DVD's invoeren: dvd's uit thailand en de douane

Hier gaat het over illegale DVD's, illegale DVD's invoeren, methodes om belastingheffing op DVD's bij invoer te ontduiken en als klap op de vuurpijl wordt er ook nog eens naar de ervaringen gevraagd als het geheel lukt.

Mag dit allemaal volgens de policy?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gaan we nu voor elk twijfelachtig topic een LA schaduwtopic openen?
Als je je afvraagt of iets kan, maak dan een TR aan, dan beslissen de betreffende moderators wel of een topic door kan gaan of niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Maasluip schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:56:
Mag dit allemaal volgens de policy?
Nee. Zie Het algemeen beleid #copyright

Verder zal een mod in het betreffende forum het topic waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien. Dat kan een keer gebeuren. :)

[ Voor 24% gewijzigd door mOrPhie op 04-01-2006 10:09 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Canaria schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:02:
Gaan we nu voor elk twijfelachtig topic een LA schaduwtopic openen?
Als je je afvraagt of iets kan, maak dan een TR aan, dan beslissen de betreffende moderators wel of een topic door kan gaan of niet.
In dit geval lijkt het me niet meer dan terecht om een topic te openen over dit soort topics die duidelijk een policywijziging zouden inhouden, volgens mij zijn topics over hoe je de wet moet omzeilen nooit toegestaan, mits dat topic niet over het hoofd is gezien. En dat laatste moet je dan lijkt me eerst even controleren :) . Bij twijfelachtige topics zou ik het met je eens zijn, maar dit lijkt me iets wat duidelijk "nog" niet toegestaan wordt.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoeft niet speciaal illegaal te zijn, ik kan bijvoorbeeld via internet VCD's uit Kuala Lumpoer bestellen, met films die allang uit zijn, die kosten bijvoorbeeld $6 ofzoiets, dat is niet illegaal. Pas als ze illegaal vervaardigd zijn dan wordt het een probleem...en dat weet je via internet vaak niet, dus een topic daarover is best handig..hoe weet je of iets illegaal is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

In dit geval lijkt het me niet meer dan terecht om een topic te openen over dit soort topics die duidelijk een policywijziging zouden inhouden,
Waarom? Play heeft hem gewoon dichtgemikt, niks aan de hand: ik denk dat het idd is wat mOrPhie zegt. Gelijk een LA-topic hiervoor openen is wat overenthousiast ;)

edit:
hoe weet je of iets illegaal is of niet?
TS zegt het zelf al daar:
Ze verkopen hier op elke straathoek voor
een appel en een ei dvd films. Alle topfilms voor 2 euro. Dit is natuurlijk illegaal.
Best leuk als iets voor de verandering duidelijk is en geen grijs gebied :)

[ Voor 28% gewijzigd door Remy op 04-01-2006 14:35 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Remy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:34:
[...]Waarom? Play heeft hem gewoon dichtgemikt, niks aan de hand: ik denk dat het idd is wat mOrPhie zegt. Gelijk een LA-topic hiervoor openen is wat overenthousiast ;)
JHS schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:25:
(...) mits dat topic niet over het hoofd is gezien. En dat laatste moet je dan lijkt me eerst even controleren :) .(..)
;) .

[ Voor 33% gewijzigd door JHS op 04-01-2006 14:36 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

In het begin was het topic nog redelijk vrij algemeen van aard. Oke, de topicstarter besefte wel een beetje dat ie niet helemaal jofel bezig was, maar vroeg vooral over wat de regels zijn en naar ervaringen/gevolgen.

Later werd het natuurlijk wel twijfelachtiger doordat mensen gingen wijzen op manieren om illegaal die regels te omzeilen. En dan wordt het natuurlijk meteen discutabeler. Vanaf dat moment was het slotje meer gerechtvaardigd dan in het begin.

Maar goed, hij is al gesloten (terwijl ie eigenlijk ook in SG thuishoorde, maar dat terzijde) dus niks aan het handje :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1