Signatures zijn voor boomers.
Als je je afvraagt of iets kan, maak dan een TR aan, dan beslissen de betreffende moderators wel of een topic door kan gaan of niet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nee. Zie Het algemeen beleid #copyrightMaasluip schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:56:
Mag dit allemaal volgens de policy?
Verder zal een mod in het betreffende forum het topic waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien. Dat kan een keer gebeuren.
[ Voor 24% gewijzigd door mOrPhie op 04-01-2006 10:09 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
In dit geval lijkt het me niet meer dan terecht om een topic te openen over dit soort topics die duidelijk een policywijziging zouden inhouden, volgens mij zijn topics over hoe je de wet moet omzeilen nooit toegestaan, mits dat topic niet over het hoofd is gezien. En dat laatste moet je dan lijkt me eerst even controlerenCanaria schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:02:
Gaan we nu voor elk twijfelachtig topic een LA schaduwtopic openen?
Als je je afvraagt of iets kan, maak dan een TR aan, dan beslissen de betreffende moderators wel of een topic door kan gaan of niet.
Verwijderd
Waarom? Play heeft hem gewoon dichtgemikt, niks aan de hand: ik denk dat het idd is wat mOrPhie zegt. Gelijk een LA-topic hiervoor openen is wat overenthousiastIn dit geval lijkt het me niet meer dan terecht om een topic te openen over dit soort topics die duidelijk een policywijziging zouden inhouden,
edit:
TS zegt het zelf al daar:hoe weet je of iets illegaal is of niet?
Best leuk als iets voor de verandering duidelijk is en geen grijs gebiedZe verkopen hier op elke straathoek voor
een appel en een ei dvd films. Alle topfilms voor 2 euro. Dit is natuurlijk illegaal.
[ Voor 28% gewijzigd door Remy op 04-01-2006 14:35 ]
Remy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:34:
[...]Waarom? Play heeft hem gewoon dichtgemikt, niks aan de hand: ik denk dat het idd is wat mOrPhie zegt. Gelijk een LA-topic hiervoor openen is wat overenthousiast
JHS schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:25:
(...) mits dat topic niet over het hoofd is gezien. En dat laatste moet je dan lijkt me eerst even controleren.(..)
[ Voor 33% gewijzigd door JHS op 04-01-2006 14:36 ]
Later werd het natuurlijk wel twijfelachtiger doordat mensen gingen wijzen op manieren om illegaal die regels te omzeilen. En dan wordt het natuurlijk meteen discutabeler. Vanaf dat moment was het slotje meer gerechtvaardigd dan in het begin.
Maar goed, hij is al gesloten (terwijl ie eigenlijk ook in SG thuishoorde, maar dat terzijde) dus niks aan het handje
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens