Mijn pa is tot de conclusie gekomen dat er een digitale camera moet komen, omdat zowel hij, ik als mijn zusje dat ding soms nodig hebben. Omdat ik de computernerd van de familie ben, moet ik maar eens uitzoeken welke de beste is. Hij heeft er zo'n 200 euro voor over, wat best een euro of 10-20 mag afwijken als dit nodig is. Het probleem is dus dat ik echt niet weet waar ik moet beginnen met zoeken...
Ik kan wel de pricewatch door zoeken, naar cams die ongeveer 200 euro zijn, en dan naar de productinfo zoeken op google en in een tabel gooien, maar dit lijkt mij toch te omslachtig.
Als het ding een goeie foto kan schieten op 1280x1024 ben ik al blij.
Wie kan mij even een zetje in de goeie richting geven? Als jullie zeggen dat elke camera van 200 euro wel een fatsoenlijke foto kan maken op 1280x1024 is et ook al goed.
Ik kan wel de pricewatch door zoeken, naar cams die ongeveer 200 euro zijn, en dan naar de productinfo zoeken op google en in een tabel gooien, maar dit lijkt mij toch te omslachtig.
Als het ding een goeie foto kan schieten op 1280x1024 ben ik al blij.
Wie kan mij even een zetje in de goeie richting geven? Als jullie zeggen dat elke camera van 200 euro wel een fatsoenlijke foto kan maken op 1280x1024 is et ook al goed.
There is no replacement for displacement!