Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Testking-gebruikers zijn laf!

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit pas sinds kort in de ICT en stoor me gruwelijk aan het feit dat sommige mensen menen zo ontzettend veel ervaring te hebben, dat ze de waarde van certificering actief onderwaarderen.

Wat ik waarneem is dat de examens dermate pittig zijn zijn dat ze angst inboezemen, en dat daardoor heel makkelijk gegrepen word naar frauduleuze zaken als Testkings.

Ik ben wat je noemt een "papieren MCSA2000/2003", maar haal mijn examens wel door echt te studeren!!!

Ik heb echt de meest uiteenlopende motivaties mogen aanhoren uit de beroepsgroep over het al dan niet gebruik maken van deze dingen, en zou het leuk vinden om die hier eens in een draadje voorbij te laten komen.

Dit is dus de stelling:

Testking-gebruikers zijn laf!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dit hoort hier niet..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Afgezien daarvan heb ik geen flauw idee wat een testking is, dus is je topicstart ook nog eens onduidelijk. Ten derde heeft je eerste alinea niets met het onderwerp te maken. Ten vierde gebruik je het woord 'laf' oneigelijk, teneinde morele verontwaardiging op te roepen. Een goede stelling is neutraal.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.