Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Testking-gebruikers zijn laf!

Pagina: 1
Acties:
  • 2.406 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit pas sinds kort in de ICT en stoor me gruwelijk aan het feit dat sommige mensen menen zo ontzettend veel ervaring te hebben, dat ze de waarde van certificering actief onderwaarderen.

Wat ik waarneem is dat de examens dermate pittig zijn zijn dat ze angst inboezemen, en dat daardoor heel makkelijk gegrepen word naar frauduleuze zaken als Testkings.

Ik ben wat je noemt een "papieren MCSA2000/2003", maar haal mijn examens wel door echt te studeren!!!

Ik heb echt de meest uiteenlopende motivaties mogen aanhoren uit de beroepsgroep over het al dan niet gebruik maken van deze dingen, en zou het leuk vinden om die hier eens in een draadje voorbij te laten komen.

Dit is dus de stelling:

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik weet wat zo'n examen is, en dat die niet van de poes zijn. Maar wat is 'Testking' juist?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 14:25
Dubbelposters zijn laf! ;)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik gok dat 'Testking' een andere benaming is voor antwoordenvel. Door die te gebruiken zou je dus alles goed hebben. Als wij dat op school deden, dan kregen we gewoon een 1 voor fraude. Dus ik denk dat je hier ook niet echt meer antwoorden zult krijgen dan 'Dat is fraude!!1' etc. etc. ;)

Signature

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Volgens google is het dus de examens kopen/downloaden van het inet.

Dus dan heb je de vragen al op voorhand.

Ben wel benieuwd want had hier nog nooit iets over gehoord.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:32

TheVMaster

Moderator WOS
hmm..leuk onderwerp :) ben het er overigens NIET mee eens....

Je kunt je namelijk door het oefenen van de testking examens (NA het bestuderen van de stof) goed testen voor de examens, aangezien je soorgelijke vragen krijgt :p

ehh..ff voor de volledigheid : zijn trancender-gebruikers ook laf?

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 04-01-2006 02:20 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 12:07

jotheman

Was like that when I got here!

We zijn ongetwijfeld keitrots op je allemaal dat je 't zonder antwoorden doet, maar denk je niet dat mensen die die antwoorden gebruiken vanzelf op hun bek gaan in "de echte wereld"? Maak je d'r niet zo druk om, in het werkveld wordt het kaf wel van het koren gescheiden... (denk/vind ik in ieder geval)

I see dead pixels...

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:39

defiant

Moderator General Chat
Er is absoluut niks mis met het oefenen op natuurgetrouwe examens, en ik neem aan dat elk nieuwe examen verschillend is. En als de examens goed gemaakt zijn, zorgen ze ervoor dat je je alsnog enorm goed moet voorbereiden.
Het oefenen op examens geeft inzicht in de manier van vragen stellen en het niveau wat je moet bereiken, en je kan zien welke kennis je nog mist en moet bijleren. Om nou te zeggen dat die mensen die op zo'n manier beter leren en wat meer zelfvertrouwen krijgen (vaak ook een belangrijke factor) dan vind ik dat absoluut niet laf.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 13:50

Cis

Mochten mensen nog meer willen lezen over MCSE en Testking, alsmede de ellenlange discussies die reeds zijn gevoerd hierover; lees dan even de volgende topics door:
[rml][ MCSE] Ervaringen en discussies*[/rml]
[rml][ MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 2[/rml]

In deze 2 topics is al vaak genoeg gediscusieerd... dermate vaak, dat de discussie over testking zelfs is gestaakt :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:06:

Ik zit pas sinds kort in de ICT...
Ga jij eerst maar eens huiswerk maken puber :/

edit:
Je gedraagt je echt als een puber voor je 36 jaar, gooi je ook nog propjes naar je leraar ?? :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 07:23 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:01

Arno

PF5A

Testkings zijn leuk ter voorbereiding op het SOORT vragen dat je kunt krijgen. Ook staat er per vraag best goed uitgegelegd waarom een bepaald antwoord goed of fout is. Als je DAAR op focust in plaats van de antwoorden leren, dan zijn testkings een goede aanvulling op je studieboeken :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

[rml][ MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 2[/rml]

En aub daar zonder mensen meteen voor laf uit te maken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.