Toon posts:

[Acrobat Pro 7] Hoe tekst uit PDF verwijderen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben geen noob, maar schaam me dat ik dit niet weet. Ik heb adobe acrobat pro. 7 en wil een tekst uit een pdf bestand halen. Maar ik ben verdomme al een uur bezig maar het lukt me gewoon niet. Ik kan de tekst selecteren en dan del of backspace doen, maar dan krijg ik een rode streep erdoor heen en meer niet.

Wat doe ik fout?

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij je gekochte Adobe Acrobat Pro 7 zit toch een handleiding, niet ? Adobe steekt toch ook een paar tutorials bij z'n software, zit het daar niet bij?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:12:
Bij je gekochte Adobe Acrobat Pro 7 zit toch een handleiding, niet ? Adobe steekt toch ook een paar tutorials bij z'n software, zit het daar niet bij?
handleiding ligt bij m'n vriendin. Ik heb hem zo minimaal mogelijk geinstalleerd (8>

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:14:
[...]

handleiding ligt bij m'n vriendin. Ik heb hem zo minimaal mogelijk geinstalleerd (8>
Tutorials van internet? Startersguide van Acrobat.com misschien? De help-file, zegt die niet wat?

Als het dringend is, probeer anders even met een freeware PDF-editor.

[ Voor 13% gewijzigd door Mizitras op 04-01-2006 02:15 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:15:
[...]

Tutorials van internet? Startersguide van Acrobat.com misschien? De help-file, zegt die niet wat?

hm als je de oplossing hoort zou ik het graag van je willen horen *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door pasta op 04-01-2006 02:18 . Reden: Hoewel je het vast niet serieus bedoelt, is het evengoed nog flamegevoelig ;) ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:17:
[...]

hm als je de oplossing hoort zou ik het graag van je willen horen, anders verzoek ik je uit dit topic op te zouten :P
Nou, ondertussen was ik een oude Pentium 166 aan het booten voor je, omdat daar Acrobat 6.0 nog opstond, en dan kon ik het je meteen zeggen. Kon het dan niet dat je nog heel dringend vanavond nog iets aan het maken was dan? Daarbij, ik zeg ook alleen maar hoe ik te werk zou gaan,...sorry dat ik nu ga, ik trek meteen de stekker weer uit de andere computer :p

edit: En neen, ik nam geen aanstoot aan je taal. :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Mizitras op 04-01-2006 02:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:15:
[...]

excuus, die gratis pdf editor was wel een gouden tip :P thanks!! hehe sorry was wat gestresst

• pasta
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat Mizitras eerder duidde dat Google ook voor jou zal werken, zo kom je als 3e link al deze pagina tegen. ;)

Waar had je zelf al naar gezocht? :)

offtopic:
Ik pas je topictitel nog even aan

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Mizitras schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:19:
[...]

Nou, ondertussen was ik een oude Pentium 166 aan het booten voor je, omdat daar Acrobat 6.0 nog opstond, en dan kon ik het je meteen zeggen. Kon het dan niet dat je nog heel dringend vanavond nog iets aan het maken was dan? Daarbij, ik zeg ook alleen maar hoe ik te werk zou gaan,...sorry dat ik nu ga, ik trek meteen de stekker weer uit de andere computer :p

edit: En neen, ik nam geen aanstoot aan je taal. :-)
nogmaals excuus :D is gelukt

• pasta
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik sluit het topic toch maar, dit had je ook makkelijk zelf kunnen proberen. ;)

Gebruik overigens eens de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop als je de laatste reactie hebt geplaatst binnen 24 uur. Anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.