Toon posts:

msn messenger geschiedenis

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ook weer die tekst bestandjes van je chat geschiedenis worden opgeslagen? Ik had ze pas wel een keer, maar ik ben 't weer vergeten...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:15

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Mijn docs -> Mijn Ontvangen Bestanden -> Je hotmail adres -> Geschiedenis

Dit soort topics zijn niet echt de bedoeling trouwens. :)

[ Voor 78% gewijzigd door PD2JK op 03-01-2006 23:52 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:34
Standaard in my documents

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

[google=where is msn messenger history saved], [search=waar wordt msn messenger geschiedenis opgeslagen].

Dat moet al meer dan genoeg resultaten opleveren om het antwoord te vinden, en dat had je deze eerste post en slotje gescheelt. ;) Omdat je nieuw bent, wijs ik sowieso nog even naar Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden, en som ik een paar van de belangrijkste regeltjes eruit op. ;)
  • Zoek voor je een topic opent, [google=]Google[/] en de [search=]search[/] op GoT bieden veelal het antwoord op wat je zoekt. ;)
  • Kies een duidelijke topictitel, 'msn messenger geschiedenis' is dat niet echt. Je vermeldt gedeeltelijk wat je probleem is, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je geschiedenis niet werkt. Een betere titel zou zijn: '[MSN Messenger] Waar wordt de berichten geschiedenis opgeslagen?' zijn.
  • Geef zelf aan wat je al geprobeerd hebt, of waar je naar gezocht hebt. Zo had je, in dit geval, bijvoorbeeld al op je harde schijf kunnen zoeken naar het emailadres van iemand waarmee je gechat hebt. Ook kan je naar specifieke stukken (zoals nicknames) zoeken, door te zoeken naar files die die tekst bevatten. Had je alleen nog niet met iemand gepraat, zo vind je het namelijk niet, dan had je dat aan kunnen geven. Op [google=]Google[/] zal vast wel iemand zijn geweest die het probleem ook had, en wat die had gedaan om het op te lossen, probeer dat ook. Werkt het niet, dan geef je aan waarom dat niet het resultaat gaf wat jij wilde. ;)
edit:
En natuurlijk welkom op GoT :w

Signature

Dit topic is gesloten.