Ik heb Windows 2000 opnieuw moeten installeren omdat mijn oude harde schijf overleden was. Ik was een heel eind op weg om weer alle benodigde software te installeren totdat ik de nieuwste DirectX 9.0c ging installeren. Nadat ik dit gedaan had bleek dat het niet helemaal goed was gegaan. Ik kreeg JavaScript errors wanneer mijn pc was opgestart en bovendien was veel tekst niet zichtbaar in de browser (IE en Opera) en ook de mail was niet te lezen in Thunderbird.
Het is nogal duidelijk dat dit door de installatie van DirectX 9.0c is gekomen. Daarom heb ik met behulp van software alle DirectX 9.0c onderdelen verwijderd. Hierna kreeg ik dezelfde foutmeldingen en was de tekst helemaal niet meer zichtbaar. Op dat moment heb ik DirectX 9.0c opnieuw geinstalleerd maar dit hielp niets! Wanneer ik DirectX Dialog opstart dan zie ik dat er een bestand mist, namelijk ddrawex.dll.. Op internet en GoT heb ik echter weinig over dit probleem kunnen vinden en ik heb het dus niet kunnen oplossen
Ik heb nog gezocht naar een eerdere versie van DirectX, maar die kon ik niet vinden. Het zou raar zijn als die trouwens wel zou werken want met de oude harde schijf heeft DirectX 9.0c wel gewerkt!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Het is nogal duidelijk dat dit door de installatie van DirectX 9.0c is gekomen. Daarom heb ik met behulp van software alle DirectX 9.0c onderdelen verwijderd. Hierna kreeg ik dezelfde foutmeldingen en was de tekst helemaal niet meer zichtbaar. Op dat moment heb ik DirectX 9.0c opnieuw geinstalleerd maar dit hielp niets! Wanneer ik DirectX Dialog opstart dan zie ik dat er een bestand mist, namelijk ddrawex.dll.. Op internet en GoT heb ik echter weinig over dit probleem kunnen vinden en ik heb het dus niet kunnen oplossen
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?