Nickchange van the_joen ---> Joen

Pagina: 1
Acties:

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hallo.

Ik ben al een tijdje in het bezit van de nickname "the_joen" op T.net én GoT(maar dat laatstedoet niet terzake)
Echter heb ik gevonden dat de nickname "Joen" inactief is(op de FP),ik zou deze nickname dan ook graag gebruiken(Ook als is het langer als een week na mijn registratie,was er nog niet opgekomen.)

M.v.g the_joen, hopelijk snel Joen. (met hoofdletter O-) )

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het hoort idd eigenlijk niet, maar vooruit, ik kan me voorstellen dat de IA-regels niet meteen voor de hand liggen als je registreert.
Username (the_joen) wordt gewijzigd in Joen... Done!
HF :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 04-01-2006 16:19 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dank!

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:24
Op GoT is [Verwijderde gebruiker] ook niet actief, dus die nickchange kan je ook krijgen, maar dan moet iemand wel dit topic naar SM moven :P

The devil is in the details.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

December schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:18:
Op GoT is [Verwijderde gebruiker] ook niet actief, dus die nickchange kan je ook krijgen, maar dan moet iemand wel dit topic naar SM moven :P
Daar ga jij niet over, maar een admin waarvan je mag hopen dat hij dezelfde vrije interpretatie van de regels hanteert als ik deze keer - en in het verleden behaalde resultaten... ;) Verder kan (the_)Joen natuurlijk ook zelf een nieuw topic aanmaken als hij het belangrijk vindt. Sterker nog: als het goed is kan jij helemaal niet zien of hij zo'n nickchangetopic heeft aangemaakt, en aangezien hij hierboven aangeeft dat z'n GoT-nick niet terzake doet laten we het hier mooi bij zitten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hahn
Wou the_joen er alleen maar even op wijzen, want ik dacht dat ie misschien niks had gevonden op het zoeken naar 'Joen', want Joen heeft 0 posts.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat mag natuurlijk O+ al denk ik dat 'ie, als hij niks had gevonden, juist eerder een nickchange had aangevraagd ;)

• Hahn
But then again, misschien probeerde ie Joen te registreren, wat niet lukte, waarna ie ging zoeken en op een error stuitte... :P

Pagina: 1