Toon posts:

[excel] 2 printer tegelijk aansturen

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallow,
ik wil graag het volgende aan het werk krijgen:
ik heb ms office xp. Hierin heb ik een aantal werkbladen waarin ik mijn facturen zitten. Nu heb ik een hp color laserjet 2600n. Deze heb ik 2 maal geinstalleerd. (1x voor kleuren en 1x zwart). Als ik nu in excel een factuur wil printen wil ik graag dat deze er met 1 druk op de knop 2x uit komt. (en dan 1x in kleur en 1x zwart). Ik zat zelf te denken dit met een macro te doen, maar dit lukt me niet echt jammer genoeg. Het veel zitten zoeken, maar de programmeren gaat me iets boven de pet. graag jullie hulp

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Wat lukt er precies niet aan bij het maken van een macro?

Verwijderd

Topicstarter
nou,
via alt-F11 kan ik dus een stukje programmeren.

nu heb ik dit stukje gevonden:

Dim instelling as Boolean
instelling = Activesheet.PageSetup.BlackAndWhite
Activesheet.printout
Activesheet.PageSetup.BlackAndWhite = True
Activesheet.Printout
Activesheet.PageSetup.BlackAndWhite = instelling

maar wat ik hier uit begrijp is dat het alleen zwart en wit is. en hoe implementeer ik dit in een knop?

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gewoon twee keer in kleur printen, maar dan een maal naar printer1 en een maal naar printer2? Heo hoe en wat is eerder al in Officesuites en -software besproken als ik het goed heb, als je er niet uit komt met 'macro opnemen' en met F1, check dus even oude topics.

Dit past trouwens beter in OFF dus SA --> Officesuites en -software :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

herstel: je had het hier al gevraagd zie ik. Ga dus gewoon even verder in Excel printmacro maken door daar een nieuwe reactie te zetten met je huidige status. Een topic per vraag is genoeg dus deze sluit ik. Open een volgende keer trouwens ajb. een topic over Office producten meteen in OFF nu je weet dat het daar beter past :)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 04-01-2006 22:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.