Omdat het inbellen naar Voipbuster nog steeds niet werkt op mijn draytek vigor 2200vg, wil ik graag weten bij wie deze router wel werkt met voipbuster.
Ik heb al een e-mail gestuurd naar de helpdesk van Draytek, maar die sturen instellingen op die ik niet kan instellen op deze router (Bijvoorbeeld outbound proxy)
Deze instellingen heb ik al geprobeerd:
SIP Port : 5060
Registrar : Voipbuster / sip.voipbuster.com / sip1.voipbuster.com / connectionserver.voipbuster.com
Proxy : Voipbuster / sip.voipbuster.com / sip1.voipbuster.com / connectionserver.voipbuster.com
Domain/Realm: Voipbuster
Stun Server: uit (Ook geprobeerd met stun.voipbuster.com)
Ook heb ik geprobeerd om registrar of proxy leeg te laten
Ook heb ik alle combinaties bij registrar en proxy onderling met elkaar geprobeerd.
Stuur een reactie op dit bericht wanneer het bij jou wel of niet werkt.
Ik heb al een e-mail gestuurd naar de helpdesk van Draytek, maar die sturen instellingen op die ik niet kan instellen op deze router (Bijvoorbeeld outbound proxy)
Deze instellingen heb ik al geprobeerd:
SIP Port : 5060
Registrar : Voipbuster / sip.voipbuster.com / sip1.voipbuster.com / connectionserver.voipbuster.com
Proxy : Voipbuster / sip.voipbuster.com / sip1.voipbuster.com / connectionserver.voipbuster.com
Domain/Realm: Voipbuster
Stun Server: uit (Ook geprobeerd met stun.voipbuster.com)
Ook heb ik geprobeerd om registrar of proxy leeg te laten
Ook heb ik alle combinaties bij registrar en proxy onderling met elkaar geprobeerd.
Stuur een reactie op dit bericht wanneer het bij jou wel of niet werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Paqbro op 04-01-2006 01:19 ]