[Firefox/Thunderbird] Waar worden instellingen opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hallo....

Mijn computer was vastgelopen (vaag probleempje met Nero, het programma bleef vast hangen omdat het dacht dat er een CD in de drive zat, maar die had ik eruit gehaald en toen kon ik het niet meer beëindigen), ik heb hem dus opnieuw op moeten starten door de aan/uit knop ingedrukt te houden.

Echter, na die restart, waren tot mijn verbazing al mijn bookmarks in Firefox weg, al mijn mailtjes + accounts in Thunderbird waren ook weg...

Nou is mijn vraag: Waar worden deze instellingen opgeslagen?

Ook zijn al mijn torrents in uTorrent weg, misschien dat iemand hier ook raad voor heeft?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 13:40
C:\Documents and Settings\*je account naam*\Application t5Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*vaag dingetje*\bookmarkbackups

Voor je bookmarks, of als ze daar niet staan dan moet je eventjes rondzoeken daar in de buurt.

Thunderbird:
C:\Documents and Settings\Thaan\Application Data\Thunderbird\Profiles.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit was ook zeer eenvoudig te vinden met Google; gelieve in het vervolg zelf even te zoeken :)

[google=firefox profile path]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.