Beste Tweakers,
Ik zit met een erg raar probleem en ik kom er echt niet uit...
Ik heb een site overgezet van de ene host naar een andere host, en nu werkt een query gewoon niet meer. het gaat om de volgende query:
Ik krijg hierbij de volgende foutmelding van MySQL terug:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '='APPROVED'' at line 1
Maar het rare aan alles is, dat alle andere queries wel gewoon goed werken ook in dezelfde stijl geschreven. De veldnamen en dergelijke bestaan gewoon en dat klopt allemaal. Deze query heeft op de vorige host gewoon gewerkt. Dit is de enige query die hij niet uitvoerd.
Ik heb ook al de table opnieuw geimporteerd maar zonder resultaat.
Software gegevens:
Linux
Apache/1.3.34 (Unix) mod_ssl/2.8.25
MySQL 4.1.10a
PHP/4.4.0 mod_perl/1.29
Het zijn niet 1 van de nieuwste beschikbaar, maar updaten is niet mogelijk vanwege het controle paneel wat er aanwezig is om de server te beheren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want hier valt mijn pet vanaf.
Ik zit met een erg raar probleem en ik kom er echt niet uit...
Ik heb een site overgezet van de ene host naar een andere host, en nu werkt een query gewoon niet meer. het gaat om de volgende query:
SQL:
1
| $POST_SQL = mysql_query("SELECT * FROM db_usenetpost WHERE mod='APPROVED'"); |
Ik krijg hierbij de volgende foutmelding van MySQL terug:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '='APPROVED'' at line 1
Maar het rare aan alles is, dat alle andere queries wel gewoon goed werken ook in dezelfde stijl geschreven. De veldnamen en dergelijke bestaan gewoon en dat klopt allemaal. Deze query heeft op de vorige host gewoon gewerkt. Dit is de enige query die hij niet uitvoerd.
Ik heb ook al de table opnieuw geimporteerd maar zonder resultaat.
Software gegevens:
Linux
Apache/1.3.34 (Unix) mod_ssl/2.8.25
MySQL 4.1.10a
PHP/4.4.0 mod_perl/1.29
Het zijn niet 1 van de nieuwste beschikbaar, maar updaten is niet mogelijk vanwege het controle paneel wat er aanwezig is om de server te beheren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want hier valt mijn pet vanaf.