Tv-out probleem - geen verbinding na juiste installatie.

Pagina: 1
Acties:

• Usercool
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06-2022
Gebruikte tv-out kaart: GeForce FX5600 128mb

Heb al uitgebreide tv-out ervaring met andere pc's & kaarten en het antwoord is nergens op internet te vinden - ook niet in de tv-out FAQ.

Ik gebruik een SCART-blok & een composite aansluiting.

Probleem:

Nadat de pc met de tv is verbonden zoals het hoort krijg ik nog steeds geen beeld.
Ik heb heropgestart, gecheked en gedoublechecked of alles zat waar het hoorde en nog steeds niets.
De pc herkent de aangesloten tv maar ik vind op geen enkel tv-kanaal mijn beeld.

Ik heb ook geprobeerd met een s-video converter - welke onmiddellijk beeld gaf maar enkel zwart-wit (dus tv ondersteunt waarschijnlijk geen s-video).

Help a.u.b.

|:(

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 13:47

Emiel1984

Made in NL

TV-out in het juiste formaat staan ? Welk formaat staat deze op dit moment ?

Edit:
Hiermee wil ik erop wijzen dat wanneer je een TV hebt die geen NTFS ondersteunt je Zwart-wit
beeld zal krijgen. Zorg er dus iig voor dat deze op PAL staat ingestelt(mits het een europese tv is).

[ Voor 59% gewijzigd door Emiel1984 op 03-01-2006 20:26 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07-2025
Ik heb een keer iets soort gelijks gehad en toen had ik de overlay niet goed staan. Misschien dat je daar naar kunt kijken.

Specs

• Usercool
Staat op het juiste formaat PAL-B atm
Ik heb ook al ander formaten geprobeerd zoals NTSC,etc.

/EDIT: Ik heb ook al met overlay settings geprobeerd maar nog steeds niets

[ Voor 30% gewijzigd door Usercool op 03-01-2006 20:26 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 13:47

Emiel1984

Made in NL

Gebruik je dezelfde kabel wanneer je de converter gebruikt ? Mischien een kapotte kabel ?

Edit : Elk tv kanaal afgaan heeft geen enkele zin, hij is immers niet via de kabel aangesloten. Doet een ander apparaat het wel op dezelfde ingang van de tv ? dvd/vhs/etc

[ Voor 80% gewijzigd door Emiel1984 op 03-01-2006 20:32 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Usercool
emiel1984 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:28:
Gebruik je dezelfde kabel wanneer je de converter gebruikt ? Mischien een kapotte kabel ?

Edit : Elk tv kanaal afgaan heeft geen enkele zin, hij is immers niet via de kabel aangesloten. Doet een ander apparaat het wel op dezelfde ingang van de tv ? dvd/vhs/etc
De kabel werkt perfect met mijn andere pc dus daaraan ligt het niet.

An met de kanalen afgaan bedoel ik bedoel ik AV1/AV2/... - en ik weet waar hij aangesloten moet worden (is correct gebeurd)
Pagina: 1