Full Screen van de NES op de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 08:41
De titel zegt het al. Ik wil dus de NES op mijn pc full screen spelen. Ik heb de 7800 GTX van XFX. Hier zat een leuk kabeltje bij, met daaraan een klein vlaggetje met: Video In en S-Video in.
Afbeeldingslocatie: http://www.cpluse.com/cn/UserImages/Article/4541/xfx_7800gtx_vivo_cable_mark.jpg
Nu is voor de NES alleen Video in mogelijk.
Ik heb al wel op GoT zitten kijken, maar dit ging alleen over videocamera's voor opname.

Anyway is er een programma die dat full screen kan weergeven, er zijn wel programma's om te bewerken enz, maar die kunnen het niet full screen weergeven lijkt me.

Hoe kan ik de NES op mijn pc spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Dedgeh op 03-01-2006 20:14 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35
Zorg dat je een goedkoop TV kaartje krijgt met een antenne-in aansluiting. Daar sluit je gewoon de kabel van de NES op aan die normaal in de TV gaat, en dan zou ie moeten werken. Wel natuurlijk nog de instellingen goed zetten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Dedgeh
oké, ik heb er een TV-kaart in weten te prikken. welke freq. loopt dat ding? :S

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gewoon ff de zenders langsgaan, kom je hem vanzelf tegen :)

• Dedgeh
nou... okeee :p

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 01:01

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

IJsbl0k schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:57:
...
Hoe kan ik de NES op mijn pc spelen?
Dat kan met een emulator...

De manier die je probeert is niet echt handig, je zult het beeld moeten capturen waarna je pc het weer afspeelt. Vaak zit er een kleine vertraging in het beeld zodat het lijkt alsof je een ontzettend trage joypad hebt.

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb zo met een tv kaart eens zo'n oude pong spelcomputer op mijn pc aangesloten, erg cool op lan-parties, dus een NES moet zo ook werken

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Dedgeh
W1LL3M schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:58:
[...]

Dat kan met een emulator...

De manier die je probeert is niet echt handig, je zult het beeld moeten capturen waarna je pc het weer afspeelt. Vaak zit er een kleine vertraging in het beeld zodat het lijkt alsof je een ontzettend trage joypad hebt.
Duck Hunt met emulator vind ik niet leuk ><

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 17:30

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Via een tv-kaart moet prima kunnen, op de HCC hebben een aantal tweakers hetzelfde gedaan met een gamecube en dat was zelfs een usb tv-kaart.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

IJsbl0k, het is zoals je in een recente mail van ons hebt kunnen lezen de bedoeling om zelf op zoek te gaan voor je hier een topic opent. Je post een of ander plaatje en vraagt vervolgens aan ons om iets voor je uit te zoeken. Zo gaat dat niet :/

Zoek op wat voor signalen je console produceert
Zoek op wat voor signalen je videokaart kan ontvangen
Zoek op wat voor programmatuur er (al dan niet megeleverd) is om die signalen weer te geven

Als je dat doet heb je al een veel beter idee waar je mee bezig bent en komen de antwoorden als vanzelf eruit rollen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.