Mogelijke toevoeging voor de Tweak CV's?

Pagina: 1
Acties:

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik heb zitten kijken in de mogelijkheden voor de Tweak CV's en zat met het idee dat het wellicht een mogelijkheid zou zijn om bij het stuk "Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen" een extra toevoeging te maken voor PHP5 naast PHP. Aangezien er namelijk aardig grote verschillen zitten tussen de mogelijkheden binnen PHP <5 en PHP5 en mede daardoor ook totaal andere vaardigheden kan vereisen.
Op het moment zoeken er al steeds meer bedrijven naar mensen die kennis hebben van de OO mogelijkheden in PHP5.

=( Protected by witchcraft )=

Verwijderd

Niet doen. Er is ook verschil tussen C# en C# 2.0, er zijn verschillende smaken C, etc.
Houd het lekker simpel.
Verder blijkt uit de overige kennis heus wel wat iemand wel en niet kan. Iemand die wel PHP5 zegt te kunnen, maar geen Java, C++ of C# is ook niet al te serieus te nemen (wie trap ik nu op de tenen?).
En tot slot, hoeveel mensen worden er nou aangenomen of afgewezen op basis van die Tweaker CV? In de echte wereld werkt dat gelukkig nog met sollicitatiegesprekken waar je naar voren kunt brengen wat je precies wel en niet kunt.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat je geen opdeling moet maken. Mijn brakke spaghetti code geschreven in php4 werkt ook gewoon in php5.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Toevoegen van versies lijkt me ook tot een explosie van mogelijkheden leiden, dan schiet het systeem zijn doel een beetje voorbij. Het is (nog) geen vacaturebank ;).

Professioneel Hyves-weigeraar