Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hi.nl/images/hishop/Samsung_Z320i_Groot.jpg

Samsung SGH Z320i
http://www.hi.nl/hishop/p...stel_1.asp?id=230&groep=3

Er is hier niet zoveel over te vinden?
Gezocht :
http://gathering.tweakers...-A&select_forum=#hitstart
Zelfs niet op de samung website?
Samsung.com!

De Samsung SGH-Z320i is een UMTS i-mode genuine toestel in de succesvolle Samsung zwarte 'Slide Phone' jas. Met dit complete toestel is ook beeldbellen mogelijk.

De Samsung SGH-Z320i is het toestel dat tegemoet komt aan álle multimediabehoeften van de mobiele beller. De Samsung SGH-Z320i is voorzien van een 1.3 Megapixelcamera, camcorder, TFT display met 262.144 kleuren, mp3-speler, bluetooth, speakerphone, polyfone ringtones, e-mail, een intern geheugen van 130 MB en videobelopties.
Kortom, een geweldig toestel voor mensen die méér met een toestel willen vanuit zakelijk oogpunt of entertainmentbehoeften.

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:08
is idd nog niks over te vinden, en in tegenstelling tot wat het typenummer doet vermoeden vind ik het super specs. hopelijk snel meer info.

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze telefoon ligt al in de winkel :)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Toestel is volgens mij gewoon de D600, maar dan met UMTS, 2 camera's, iets meer intern geheugen en een andere vorm.

• Mouse!
  • Laatst online: 24-08-2021

Mouse!

?

Le0032 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:06:
Toestel is volgens mij gewoon de D600, maar dan met UMTS, 2 camera's, iets meer intern geheugen en een andere vorm.
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen, is dat dit een compleet andere telefoon is! _/-\o_

......

• darklord007
het is mijn inziens gewoon een super toestel haha, als ik dat zo allemaal lees. Zeker omdat ik m gratis kan krijgen bij een 1jarig 25€ abo (half jaar gratis:p). blijf het alleen vreemd vinden dat er bijna niks over te vinden is.

[ Voor 18% gewijzigd door darklord007 op 04-01-2006 15:39 ]

Verwijderd

En mag ik vragen waarom je deze zo goedkoop kunt krijgen?

• SP33DST3R
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2023
Omdat hij bij een telecom winkel werkt waarschijnlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Yep ik ook 6 maanden €25,- en 6 maanden 0,-.
Toestel dan 0,-

Terwijl voor de gewone consument hij pas €0,- is , bij een €47,50 ABBO 1YR!

( plus gratis imode )
en gratis beeldbellen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 19:25 ]

• darklord007
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:21:
Yep ik ook 6 maanden €25,- en 6 maanden 0,-.
Toestel dan 0,-

Terwijl voor de gewone consument hij pas €0,- is , bij een €47,50 ABBO 1YR!

( plus gratis imode )
en gratis beeldbellen!
hey, bij welke MM verstiging werk jij;p

Verwijderd

Topicstarter
Europa's Grootste!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik ook.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe collega,

Ik @ 86 & 28!

• darklord007
ik heb me ervoor ingeschreven, kan bijna niet w8en:p

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Heel mooi toestel, heb hem nog niet kunnen testen, maar verwacht dat je het kan vergelijken met een D600, vind hem wat strak/zakelijk vorm gegeven niet te groot maar ook niet te klein

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Je kunt hem niet vergelijken met een D600, eerder met een D500. Want het toestel heeft een 1.3MP camera en het geheugen is niet uit te breiden en heeft ook geen TV-out net als de D600.
Verder is de aanbieding van Deal-It wel redelijk aantrekkelijk. Tis dat ik zelf een Samsung Z500 gratis krijg met een compleet gratis Vodafone abo anders had ik deze ook wel genomen. Hoe is het menu van de Z320? Is ie redelijke samsung gebleven of is ie helemaal "ge-Imode-ed"?

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Medewerkers gepraat:
offtopic:
Hmm je moet wachten he! er komt een veel betere personeels actie voor ons! (8mnd gratis daarna 25 p/m 12 mnd lang)
ik krijg zelf ook die z500 gratis met abbo

volgens mij ge-imoded-edit mja...fuckit...

[ Voor 3% gewijzigd door Underworld op 06-01-2006 20:04 ]

• darklord007
volgens mij is de z320 toch een iets betere telefoon, daarnaast krijg ik ook gratis imode en videobellen erbij, dus zou de normale prijs boven de 32,50€ per maand komen te liggen, en ik betaal slechts 12,50€ (1 jaar:):P.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

darklord007 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:15:
volgens mij is de z320 toch een iets betere telefoon, daarnaast krijg ik ook gratis imode en videobellen erbij, dus zou de normale prijs boven de 32,50€ per maand komen te liggen, en ik betaal slechts 12,50€ (1 jaar:):P.
offtopic:
Wil niet gaan flamen ofzo, maar ik 8,33 pm (of nog lager) : )
Er zou een betere actie komen in febr. daar wacht ik nog ff op

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer ########,

Dank u voor uw email met betrekking tot de SGH-Z320i.

De SGH-Z320i is een toestel wat alleen door KPN wordt aangeboden in combinatie met een I-Mode abonnement. U kunt meer informatie vinden op de I-mode website (www.imode.nl) of bij een KPN dealer.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

#####-Willem
Samsung Electronics

WIL SPECS, niet verhaaltjes die elkaar tegen spreken??

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
vriend van mij heeft er eentje, met specs die erg lijker op de d600 zei ie

Verwijderd

Topicstarter
Wil weten wat erbij zit?

Geheugen kaartje ? ( Of kan hij zowiezo niet uitgebreid worden! )
Zitten er al stereo oortjes bij ?

Etc..

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 10:59
hij staat nu wel op de site van samsung,

volgens de primafoon-shop in tilburg is het toestel al leverbaar..

ben ook wel benieuwd wat er in het pakket allemaal bijzit (usb kabel en dergelijke?)
----------------
Afmetingen : 97 x 48 x 22,9 (mm)
Gewicht : 95 (g)
LCD Spec (grootte/Kleur)
- Intern : / 262K

Java : Doja 1.5
Polyfone beltonen : 64

spreektijd 5h

standby-tijd 200h

RF Band
Quad band and UMTS

Camera
2 camera's! 1.3 MP + Flash Dual camera VGA for videao call

Camera Flash
Yes

Browser
step 3

Video Function
Yes

MP3 player
Yes

SMS
200

Connectivity
USB, BT

Internal memory
120 MB

External Memory
-
---------------------------

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/z320_l3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Karimben op 13-01-2006 04:59 ]

• darklord007
werd eens tijd, vind het wel jammer dat je de fone niet eens kunt uit proberen zoals op de site van sony-erricsson.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Hij is al goed beschikbaar bij de Primafoons in Nederland, daar kun je hem dus vast even bekijken. Leuk toestel. Hij lijkt verdacht veel op de d600, alhoewel ik de vormgeving van deze laatste net een tikkeltje strakker vind. Jammere is alleen dat hij slechts 1,3mp camera heeft een er kunnen geen SD-kaartjes of iets van dien aard in. Maar je kan er mee schuiven, bellen, sms'en en Mobiel Internetbankieren (Rabo & I-mode), precies wat ik wil 8).

Oh, standaard in de doos bijgeleverd: 2 batterijen, data-kabel + CD, keycord, headsetje (volgens mij stereo, maar dat weet ik niet zeker) en uiteraard een oplader.

[ Voor 28% gewijzigd door Morgoth op 16-01-2006 00:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
We kregen hem vandeweek binnen en het verbaasde me inderdaad, dat er 2 batterijen in zaten.
Verder, even meegespeelt, en vond hem best vlot navigeren.

Woensdag ik hem in bezit krijgen!

JEAH!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

ik kan hem ook krijgen voor die mooie prijs :P

maar ik vraag me af, is ie gesimlocked?

-- Mx-Generætion --

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
Mx-KAEY schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:01:
ik kan hem ook krijgen voor die mooie prijs :P

maar ik vraag me af, is ie gesimlocked?
Dat is natuurlijk bij iedere telefoon anders slimpie!

• Morgoth
Ghannes schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:44:
[...]

Dat is natuurlijk bij iedere telefoon anders slimpie!
Ja, bij verschillende telefoons wel. Hij vraagt zich echter af of het bij deze telefoon, gekregen door een specifieke actie die hij via zijn werk heeft gekregen, ook het geval is. En dat is iets wat ik ook graag zou willen weten...

Verwijderd

Ik heb een vraag over dit toestel. Ik heb em besteld, maar wil graag een aantal dingen nog weten:

- kan dit toestel alleen polyfone ringtones gebruiken of ook realtones/mp3 tones omdat ie ook een mp3 speler heeft?
- weet iemand welke bluetooth headset/carkit het meest geschikt is? Moet het persee een van samsung zijn of niet? Kan namelijk niets vinden verder over carkits en dit toestel.
- heeft het toestel ook voicedailing zodat ik met mn bluetooth headset/carkit nummers kan bellen
door de naam te roepen?
:/ :/ :/ :/
Als iemand hier antwoord op heeft, graag.
Alvast bedankt voor de info.

Annexxius.

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Morgoth schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:20:
[...]

Ja, bij verschillende telefoons wel. Hij vraagt zich echter af of het bij deze telefoon, gekregen door een specifieke actie die hij via zijn werk heeft gekregen, ook het geval is. En dat is iets wat ik ook graag zou willen weten...
bedankt voor deze wijze en scherpe reactie op de persoon die mij een slimpie vond :Y)

ben dus idd geinteresseerd of bij de actie van kpn voor telecomverkopers het toestel gesimlocked is...

-- Mx-Generætion --

• darklord007
heeft iemand m al in het bezit? en zou deze persoon misschien een leuk klein revieuwtje willen typen?

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

darklord007 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:
heeft iemand m al in het bezit? en zou deze persoon misschien een leuk klein revieuwtje willen typen?
misschien heb je hier wat aan:

http://www.imodephones.co.uk/reviews/Samsung/18/

-- Mx-Generætion --

• darklord007
ja, die heb ik gelezen. maar vraag me gewoon af of iemand m al in bezit heeft en hoe de ervaringen ermee zijn. Dus gewoon een consument.

• Morgoth
Ik heb hem ook gister gekregen. Heerlijk telefoontje, waardige opvolger van m'n nokia 5140. Het display is mooi en lekker helder. De 1,3mp camera is wat je er van verwacht, aardige foto's, maar niet geweldig. Wat ik wel prettig vind is dat je van de navigatietoetsen de snelkoppeling kan wijzigen naar dat wat je gewend bent. Pijltje naar beneden moet bij mij de telefoonlijst zijn, kan je gewoon instellen. Navigeren gaat overigens lekker vlot, weinig wacht tijd (maar ook nog net niet zo perfect direct als een degelijke 3310).

Verder kan je mp3's eropzetten en afspelen en gebruiken als ringtone. Jammere is dat er geen normale ringtones opzitten, alleen maar liedjes. De usb-aansluiting die erbij zit werkt perfect, even drivers en software installeren en klaar is kees. Ik had zelfs met m'n telfort sim-kaartje (zit dus geen sim-lock op!) erin binnen no-time een werkende internetverbinding, handig voor als je uh.... geen idee waarvoor, maar toch handig :P.

De slide van deze slidephone werkt ook lekker, alleen af en toe glijdt hij beetje open als hij in m'n zak zit, of als ik hem er in stop of er uit haal. Denk dat de oplossing daarvoor is om je aan te leren dat ding op z'n kop in je zak te steken.

Het is een UMTS toestel waar je mee kan videobellen, maar het bijbehorende KPN-abbo moet nog in werking worden gesteld. Kan ik gezellig met m'n collega's videobellen :P (zullen helaas weinig andere mensen zijn met wie ik dat kan doen vrees ik...).

Al met al ben ik heel tevreden met dit toestel! Lekker werken.

• darklord007
aha, goed om te horen,
Ik moet er nog even op wachten, bij ons hebben nogal veel mensen aan de actie meegedaan, en moeten dus veel abo's worden aangevraagd, en aangezien er maar 1 iemand zich er mee bezig houd kan er zo nog wel 2-3 weken overheen gaan.

• Morgoth
Een minpuntje: Zover ik kan zien is het niet mogelijk om dingen in je agenda te zetten en dat er dan om een op te geven tijdstip een alarm afgaat. Op deze manier vergeet ik alsnog al m'n afspraken :P. Je kan ook wel het alarm aanzetten, maar die kan alleen binnen 24 uur zijn.

Verwijderd

Ik ben ook geinteresseerd in dit toestel. Ik heb alleen een vraagje.
Als je deze telefoon met een hi of kpn abbo afsluit, kan je dan ook kaartjes van andere providers gebruiken om bijv. mee te prepaid bellen? Of zit je vast aan hi of kpn?
Ik heb namelijk nog een orange prepaid kaart. Zou ik die in het toestel kunnen stoppen en gewoon mee kunnen bellen?

alvast bedankt

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog meer plaatjes van de telefoon?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:00
Morgoth schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:45:
Een minpuntje: Zover ik kan zien is het niet mogelijk om dingen in je agenda te zetten en dat er dan om een op te geven tijdstip een alarm afgaat. Op deze manier vergeet ik alsnog al m'n afspraken :P. Je kan ook wel het alarm aanzetten, maar die kan alleen binnen 24 uur zijn.
Kan ik bijna niet geloven? M'n 2,5 jaar oude Samsung A800 kan dit zelfs.

Verwijderd

benchMarc schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:22:
[...]
Kan ik bijna niet geloven? M'n 2,5 jaar oude Samsung A800 kan dit zelfs.
Ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik krijg 'm begin maart, dus ik kan het dan ontkrachten of bevestigen.

• Morgoth
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:05:
Ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik krijg 'm begin maart, dus ik kan het dan ontkrachten of bevestigen.
Ik hoor graag hoe het moet, ik heb het nog steeds niet ontdekt...

Verwijderd

Even een linkje naar een ander forum waar ook foto's en ervaringen gedeeld worden.

http://www.vergelijking.b...s=0&postorder=asc&start=0

• Morgoth
* Morgoth is scheel

Heb het al gevonden. Je kan als je dingen in je agenda toevoegd kiezen uit verschillende dingen (afspraken, memo's, verjaardagen e.d.), niet bij al van deze dingen kan je een alarm af laten gaan, maar bij sommige wel.

Perfect dus :).

• darklord007
ik heb m nu ook sinds gisteren,
eerste indruk is positief, ligt lekker in de hand, komt degelijk over en wordt compleet geleverd.

moet wel zeggen dat ik de menustructuur een stuk moeilijker vind dat van mijn 'oude' SE k500i. maar alles wend zullen we maar zeggen

• DeV0uReR
  • Laatst online: 07-06 12:30
Ik heb hem al een maand meegekregen van mn werkgever. Die ging er van uit dat het abo wel door zou gaan. Aangezien het zolang duurde voordat de actie aangesloten werdt hoopten wij al dat ze het vergeten waren :P Vindt het een fijn toestel maar heb nu een N70 geleend voor paar weekjes en moet zeggen dat Nokia qua bediening toch nog steeds mijn voorkeur heeft.

• darklord007
weet iemand of games van de d500 en d600 ook werken op deze telefoon?

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Heb deze phone nu ook 3 dagen. Zwaar relaxed dingetje...
Precies dat wat ik verwacht had: cool, compact, alles erop en eraan, makkelijke bediening en perfecte beeld/geluids kwaliteiten!

Zeer tevreden over m'n nieuwe schatje :9

Komop mensen, even deze mobiel in het forum hier promoten aub! Er wordt te weinig over gekletst!

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Coltpower op 16-03-2006 11:08 ]

Verwijderd

Ik wil 'm best mijn mening geven over het apparaat, maar dan moet ik 'm wel al binnen hebben.

Helaas is dat nog niet het geval. Dus als ik het toestel binnen heb, dan zal ik even mijn mening geven.

Verwijderd

Moet zeggen het is inderdaad een leuke telefoon. Het eninge wat ik minder er aan vind is als ik een telefoon nummer intoets dit in allemaal iets te vrolijke kleurtjes komt te staan. Weet iemand hoe dit uitgezet kan worden? Verder viel mij op dat ik ook geen mp3's kan toewijzen als een SMS toon, wat bij de Nokia wel ging. Voor de rest vind ik het een leuk toestel. :)

• Morgoth
Ik heb nog steeds het volgende probleem met het toestel:

Indien ik een Wirelesscircle* SIMkaartje in de Z320i stop, dit is met verschillende simkaartjes van Wirelesscircle getest, gaat er iets fout. Als ik dan een SMS wil sturen dan krijgt de ontvanger het bericht niet als een SMS, maar meer als een soort infobericht. Het verschilt per toestel, maar vaak kan het bericht niet opgeslagen worden door de ontvangende partij en verschijnt dan ook nooit in de SMS inbox van de ontvanger. Als ik echter een ander SIMkaartje in de Z320i steek, dan gaat het wel goed (getest met Telfort PrePay, KPN Prepay en Vodafone Abbonoment). Als ik zo’n Wirelesscircle SIMkaartje in een ander toestel steek, dan gaat het wel goed.

* = Wirelesscircle is www.wirelesscircle.nl, studentenabbo over het netwerk van Telfort

Heb er al contact over gehad met de helpdesk van wirelesscircle, en die hebben het weer doorgestuurd naar Telfort. Vervolgens moest ik van Telfort 2 test smsjes sturen zodat zij deze gaan analyseren, hier zijn ze nu nog mee bezig (heb dat donderdag op mail gesteld). Al weken heb ik niks aan m'n nieuwe telefoon :|.

• Morgoth
Op navraag nog m'n simkaartje in een z320i van een college gestopt en dan blijkt het zelfde probleem. Het is dus een probleem met alle z320i's icm een wirelesscircle simkaartje...

• skilpad
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-02 08:51
Mischien ben ik ook wel hartstikke scheel, maar mijn T9 is er niet in nl??
Wat voor games onderstuend de phone??

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Hij zit er bijna aan te komen. Vrijdag wordt hij bezorgd :)

Maar nog ff een vraagje:
kan ie ook mpeg4 aan ?(divx/xvid)
Misschien wel mp4?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:54:
Moet zeggen het is inderdaad een leuke telefoon. Het eninge wat ik minder er aan vind is als ik een telefoon nummer intoets dit in allemaal iets te vrolijke kleurtjes komt te staan. Weet iemand hoe dit uitgezet kan worden? Verder viel mij op dat ik ook geen mp3's kan toewijzen als een SMS toon, wat bij de Nokia wel ging. Voor de rest vind ik het een leuk toestel. :)
Wat de kleurtjes betreft geen idee, maar mp3-tjes kun je gewoon als ringtone kiezen hoor.

Iemand al een site gevonden met spellen voor deze phone ?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Tja die kleurtjes weet ik nog steeds niet. Ziet er niet uit maar goed.
Maar die MP3's als Ringtone snap ik dat kan zeker, maar niet als er eens smsje binnen komt.
Ook niet als je een mp3 extensie veranderd in mmf. Dan laat hij ze wel horen maar zordra een sms binnenkomt doet ie helemaal niks.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:37:
Tja die kleurtjes weet ik nog steeds niet. Ziet er niet uit maar goed.
Maar die MP3's als Ringtone snap ik dat kan zeker, maar niet als er eens smsje binnen komt.
Ook niet als je een mp3 extensie veranderd in mmf. Dan laat hij ze wel horen maar zordra een sms binnenkomt doet ie helemaal niks.
Een extentie veranderen zal ook niet echt werken lijkt me. Misschien een mp3tommf converter? Of de amr of aac extentie gebruiken? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar met de soud editor van Studio 3 kan je dat formaat iig bewaren. Ff mp3 openen en (stukje) bewaren als 1 van die formaten. Als het lukt laat het me dan ook even weten als je wilt. Ik heb er zelf nog even geen tijd voor.
skilpad schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:14:
Mischien ben ik ook wel hartstikke scheel, maar mijn T9 is er niet in nl??
Ik dacht ook al dat ik scheel was maar dat ben je niet. Hij staat standaard op nederlands en die zie je gewoon niet in de lijst staan. Als je eens wisselt naar engels dan zie je weer nederlands in de lijst staan.

Verwijderd

Werkt niet met die studio 3 en op het net vind ik geen goeie converter helaas als jij het weet mag je het zeggen. Niemand trouwens een idee hoe ik die kleurtjes weg krijg als ik een telefoon nummer intoets!!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb het even geprobeerd met Mobile Music (geen freeware overigens). Was ook maar om even te proberen. Je kunt dan 3 sec van een mp3 tje converteren naar mmf.

Als je nu als beltoon voor berichten speciale toon kiest en dan de mmf dan doet hij het. Ik vond hem wel wat aan de zachte kant overigens toen het sms-je binnen kwam. Normaal afspelen ging wat harder, maar het ging er in eerste instantie om of het lukte...en dat ging.

Succes.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Nog een vraagje over de spelletjes. Ik heb I-mode vergrendeld op de telefoon. Omdat ik niet per ongeluk wil i-moden. Heb ooit een i-mode abbo gehad maar heb nu dus een grps-0 abbo. Ik kan dus wel i-moden, maar dan kost het wat. Je weet nooit waar het goed voor is zal ik maar zeggen. Maar nu naar mijn vraagn. Als ik Java diensten kies om spellen te spelen zegt de telefoon dat -imode is vergrendeld. Ben toen eens verder gaan kijken. Even i-mode vergrendeling eraf en ik kan weer een spelletje spelen. Alleen nu zie ik daar bovenin dat i-mode icoontje aan staan. Ben ik nu aan het i-moden of niet? Het kost me toch geen geld dat spelen van die standaard spelletjes?

Zijn er al mensen overigens die andere spelletjes of toepassingen gespeeld of gebruikt hebben op deze phone? Zo ja...dan zou ik kraag jullie ervaring weten.

• thefox154
  • Laatst online: 20:17
over dat wireslesscircle kaartje: is officieel een kpn only toestel dus niet zo gek dat je geklooi krijg met telfort kaartjes. Heb ooit is het zelfde gehad met een t-mobile simjkaart (toen nieuwe versie) in de SE T68i. KPN adviseert een usim in dit toestel. weet niet precies wat het verschil is met een normale kaart, misschien dat het daaraan ligt.

Mijn vodafone umts abbo werkt overigens wel perfect in de z320i.

Iemand vroeg iets over carkits. Ik heb een parrot 3100 in de auto. Met de nieuwste update werkt het toestel perfect. Deze heeft namlijke fixed isseus voor de z320i. Voor die tijd bleef hij de hele rit synchroniseren, dit is wat minder goed voor de accu :+

• Morgoth
thefox154 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:15:
over dat wireslesscircle kaartje: is officieel een kpn only toestel dus niet zo gek dat je geklooi krijg met telfort kaartjes. Heb ooit is het zelfde gehad met een t-mobile simjkaart (toen nieuwe versie) in de SE T68i. KPN adviseert een usim in dit toestel. weet niet precies wat het verschil is met een normale kaart, misschien dat het daaraan ligt.
Ik ken een aantal mensen die doet toestel ook hebben en zij combineren dit met allerhande abbo's, waaronder ook die van Telfort (mijn Network Operator) end daarvoor gebruiken ze meestal geen USIM. In principe zouden alle SIM kaarten in UMTS toestellen moeten kunnen en alle USIM kaarten in normale toestellen. Het zou hier inderdaad mee te maken kunnen hebben, maar weten doe ik het niet...

Ik heb samsung ook maar eens gemaild over dit probleem en Telfort schijnt ook nog steeds bezig te zijn met het probleem :|.

[ Voor 8% gewijzigd door Morgoth op 03-05-2006 04:18 ]

Verwijderd

Ik heb 'm nu een tijdje en ik ben wel tevreden over de telefoon.

Een nadeel vind ik inderdaad dat de beltoon gereset wordt om de zoveel tijd.

Ook krast het scherm behoorlijk snel, niet dat ik dat zo'n probleem vind.

Verder een prima telefoon.

• Morgoth
Het SMS probleem heeft zich spontaan opgelost.

Nu ik het toestel actief ik gebruik heb ondervind ik wel een ander vreemd probleem. Af en toe, als ik een SMSje tik en ik scroll door m'n tekst heen om nog wat aan te passen worden er zomaar woorden aangepast in onbestaande woorden en vaak ook met rare tekens. Dit gebeurd alleen bij het naar beneden scrollen. Als ik dus even naar boven ga om iets aan te passen, en dan weer terug naar beneden verandert er soms van alles aan de tekst.

Dit is erg vervelend uiteraard, iemand enig idee waardoor dit komt?

Verwijderd

Ik ben sinds gister in het bezit van de Z320i. Leuk ding, ziet er goed uit en werkt naar behoeven. Alleen vraag ik me af of ik echt op geen manier dat irritante geluidje kan uitzetten wanneer je een foto maakt. Naar het schijnt heeft dat wat met een regeling die dat verplicht te maken, maar ik kan me niet voorstellen dat het op geen manier uit te zetten is?

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu een maandje of 3, waar ik vaker last van heb is dat hoewel ik vol bereik heb ik helemaal niet kan bellen. Sms werkt dan wel weer gewoon maar kan niemand bellen of gebeld worden heel vaag. Heeft nog iemand dit probleem? Is er een software update te krijgen of zou die gaar zijn?

• thefox154
  • Laatst online: 20:17
zitten wat problemen in dit toestel:

1) automatische reboots bij openen van nieuwe sms of een ontvangen sms.
2) klacht 1 kan verergeren automatische reboot bij binnenkomende oproepen.
3) Na uitschakelen verlies van toegevoegde woorden in T9, dit word theel irri als je elke week dezelfde woorden moet toevoegen :p
4) verlies van gekozen beltonen na het uitschakelen en of verwijderen van de accu.

Problemen zijn bekend bij samsung, tot op heden nog geen nieuwe software. Het zijn allen software problemen en worden zsm opgelost :+

Heeft er iemand toevallig enig idee hoe je java games naar dit toestel kunt zetten??? Thanx

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Ik heb tijdelijk een Samsung Z320i geleend van mijn broer omdat mijn eigen telefoon kapot is. Deze Samsung is een I-mode toestel (KPN). Vreemd genoeg is hij nooit gesimlocked geweest waardoor ik prima kan bellen en sms-en met een T-Mobile simkaart.

Echter nu vroeg ik mij af of ik ook gebruik kan maken van Pocket internet totaal. Ik heb de instellingen van T-Mobile geprobeerd maar ik krijg het niet aan de praat. Ook op Google kon ik niks vinden.

• Morgoth
Martijn1899 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:13:
Ik heb tijdelijk een Samsung Z320i geleend van mijn broer omdat mijn eigen telefoon kapot is. Deze Samsung is een I-mode toestel (KPN). Vreemd genoeg is hij nooit gesimlocked geweest waardoor ik prima kan bellen en sms-en met een T-Mobile simkaart.

Echter nu vroeg ik mij af of ik ook gebruik kan maken van Pocket internet totaal. Ik heb de instellingen van T-Mobile geprobeerd maar ik krijg het niet aan de praat. Ook op Google kon ik niks vinden.
Dingen werden niet gesimlocked geleverd. Ik heb er ook een tijdje een gehad en had er een telfort simkaart. Maar ook ik heb daarbij internet niet aan de praat gekregen. Je kon geloof ik niet zelf handmatig de instellingen er in zetten, of in ieder geval werkte dat niet, en automatisch instellingen laten doorsturen werd niet ondersteund door dit toestel.
Pagina: 1