Toon posts:

Probleem met macromedia mx uploaden van mijn website.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Rian , 21 jaar en heb dus een eigen website.

Ik werk met macromedia mx. En begin het aardig te leren al zeg ik het zelf.
Regelmatig kom ik nog eens iets tegen waardoor ik niet verder kan.

Met behulp van een vriend ben ik ooit begonnen met een website van 5 pagina's.
Dat is nu nogal uit de hand gelopen zal ik maar zeggen.
Maar voor een beginner gaat het best.

Alleen nu heb ik dus een probleem waardoor ik niet verder kan.
Natuurlijk heb ik de pagina's opgeslagen , ik kan ze alleen niet meer up-loaden.
Niet dat hij dat weigert, hij zegt dat hij het upload , maar hij neemt niet echt de tijd om het te plaatsen.
Zal ik maar zeggen.

Dus hij geeft aan dat het geupload is , maar dat is het alleen niet.
Zou het kunnen dat mijn ruimte op de server bezet is?

En daarbij komt de 2e vraag , hoe kan ik pagina's weer van de server afhalen?

De server instellingen kloppen .
Ik hoor het wel.
Groetjes.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-04 07:11

Freelance

(...)

En daarbij komt de 2e vraag , hoe kan ik pagina's weer van de server afhalen?
Met een Ftp programma dat is makkelijker dan met dreamweaver mx (ik neem aan dat je dat gebruikt :)) Verder kun je ook gewoon in Internet Explorer in de adresbalk ftp://adresvanjeftpserver.nl invoeren en dan vraagt hij naar gebruikers naam en paswoord, dan krijg je een venster dat hetzelfde werkt als windows verkenner. Waarmee je kunt verplaatsen, verwijderen, kopieren naar je webserver.
Zou het kunnen dat mijn ruimte op de server bezet is?
Dat kan natuurlijk altijd, dan stel ik voor dat je een ftp programma gaat gebruiken, die geven namelijk meestal die meldingen meteen door.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het lag dus aan een ftp probleem waar ik niets aan kon doen.
Heb wel wat oude shit van de server gehaald , dat scheelt weer!
Dus bedankt voor de tip!
Ik ga nog even evrder , want ik probeer een soort van winkel te bouwen!
Groetjes Rian

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:27

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Als beginner een winkel bouwen? Zou ik niet zelf doen dan.. Een winkel komt nogal wat meer bij kijken dan een beetje paginatjes in elkaar draaien...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt een winkel,
Maar een soort basis.
De winkel is natuurlijk asp . En als ik dat doe haal ik er een prof bij :) ;)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Daar zou ik met je html al rekening mee houden. Makkelijk herhaalbare blokken etc. En een webshop is niet 'natuurlijk asp', het kan net zo goed PHP zijn. Misschien leuk om zelf te leren? HTML alleen is ook maar zo saai toch?

Verwijderd

Freelance schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:52:
[...]

Met een Ftp programma dat is makkelijker dan met dreamweaver mx (ik neem aan dat je dat gebruikt :)) Verder kun je ook gewoon in Internet Explorer in de adresbalk ftp://adresvanjeftpserver.nl invoeren en dan vraagt hij naar gebruikers naam en paswoord, dan krijg je een venster dat hetzelfde werkt als windows verkenner. Waarmee je kunt verplaatsen, verwijderen, kopieren naar je webserver.

[...]

Dat kan natuurlijk altijd, dan stel ik voor dat je een ftp programma gaat gebruiken, die geven namelijk meestal die meldingen meteen door.
Dreamweaver MX werkt prima met een FTP account hoor...om nu weer een extra programma voor het uploaden te gebruiken...nah.

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe mijn best, zo hier en daar probeer ik wat :).
De website groeit langzaam maar zeker.
Vorig jaar juni had ik per dag 50 bezoekers, nu bijna 150 gemiddelt, dus dat is best wel oké.
En zo langzaam aan probeer ik de site op te bouwen.

Met de tijd zal ik eens een cursus of een boek kopen ne mezelf er wat meer in verdiepen.
Heb nu eerst een fotoshoot in het zicht :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

In Dreamweaver heb je een venster dat "Files" heet, hier staan al je bestanden van je website. Als je er rechts op klikt en kiest voor "Put" (engels, in het nederlands weet ik het niet, "plaats" misschien?), dan upload je het bestand. Wanneer je 2 er boven op "Get" klikt (miss. in nederlands "ophalen"), dan haal je ze van je website naat je eigen computer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik ben nog steeds niet blond hoor !

Denk je niet dat ik dat stukje al doorhad?
Anders zou het best lastig zijn de website te onderhouden.

groetjes. :)
Pagina: 1