Ik hoorde een tijdje terug van een vriend dat hij van iemand had gehoord dat er een nieuwe firmware uit is voor de iRiver H10. Met deze nieuwe firmware zou je ook filmbestanden kunnen afspelen op je H10. Nu heb ik zelf de iRiver H10 Pure 5gb versie. Mijn vraag is of deze firmware daadwerkelijk bestaat want op Google kan ik hierover niets vinden.
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Ja weet ik, standaard kan hij het ook niet. Maar ik hoorde dus dat er een nieuwe (ik weet niet of die door iRiver zelf is uitgebracht, misschien is het wel een aangepaste versie ofzo) firmware was waar dat wel mee kan?systemfan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:41:
even zoeken...
waarschijnlijk niet dus:
http://www.google.be/sear...10+video+playback&spell=1
Als dat zou kunnen, dan neem ik aan dat het bekend is in het H10 topic. Neem daar eens een kijkje.
Vergeten erij te zetten; daar had ik ook al gekeken, sorryRoD schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:23:
Als dat zou kunnen, dan neem ik aan dat het bekend is in het H10 topic. Neem daar eens een kijkje.
Er is dus al een topic over deze speler. Om het forum overzichtelijk te houden, had je daar ook mogen posten...
Dicht.
Dicht.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()