V-cards maken van m'n Outlook contactpersonen!

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Leukleuk 'n iPod in m'n bezit die contactpersonen kan weergeven!

Gewoon .vcf bestandjes op je iPod gooien en ze doen het perfect!

Het vervelende is alleen dat ik +/- 400 contacten in m'n OutLook heb staan, waardoor ik nou niet bepaald de behoefte krijg om deze 400 contactpersonen 1 voor 1 op te slaan als 'n .vcf-bestandje.

Is er geen mogelijkheid om in 1x van alle contacptersonen .vcf-bestandjes te maken?

En is het mogelijk om er 'n foto'tje van de contactpersoon aan toe te voegen?

Ik gebruik momenteel Outlook 2000 dus weet niet of deze versie dit ook ondersteuning geeft!

Ik vind zowel hier als op Google niks van in 1x alle contactpersonen vcf-en zeg maar... :)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik weet wel dat een V-card een logo oid kan bevatten, een foto zeg maar. Maar of je ipod dit weergeeft, ik ben er bang voor.

Ik weet dat je ze kunt exporteren naar vcf, maar ik ben bang dat ze allemaal me de hand sneller gaat(trust me, gaat sneller dan je verwacht)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Waarzo kun je dit toevoegen dan?

Want bij 'n V-card heb ik de volgende 'tabbladen'

Samenvatting/ Naam/ Thuis/ Werk/ Persoonlijk/ Overige/ Netmeeting/ Digitale ID's

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

iTunes synced toch ook gewoon je contacts uit Outlook? Verder kan je ze ook allemaal los krijgen mbv een tooltje waar ik de naam ff van kwijt ben. Kga nog ff zoeken :)

Edit: Gevonden!

OutPod
"Outpod is a program to do bulk exports of contact and calendar information from Microsoft Outlook to files according to the vCard and vCalendar standard."

[ Voor 45% gewijzigd door Ook op 06-01-2006 19:12 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Krooswijk.com
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08-2024
In outlook 2003 onder contactpersonen:

Al je contactpersonen selecteren en dan naar acties -> doorsturen als vcard, dan stuurt ie al je contacten als vcard attachment mee met een email naar bv jezelf...

Kleine workaround. Weet niet of het ook onder 2002 werkt, dan heb je geen extern programmaatje nodig. Is het al gelukt om een logo mee te sturen?

Wat betreft de ipod - outlook sync: dit lukt bij veel mensen niet...