Harmony 525 onthoudt geen buttons

Pagina: 1
Acties:

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-02 10:00
Heb sinds een tijdje de Harmony 525 Remote van Logitech.

Deze AB zou je knoppen kunnen leren, en ook custom de knoppen plaatsen op de AB.
Het probleem bij mij is, hij onthoudt de gegevens niet of de AB voegd ze nooit toe ofzo.

Wat ik doe is AB aansluiten op pc via de geleverde usb kabel.
Open het progje van Logitech en kies daar voor "Devices". Hier kies ik een apparaat bijv me TV.

Dan krijg ik een aantal opties waaronder, "learn infrared commands". Bij deze optie heb ik een aantal knoppen geleerd aan de AB (onder andere aan/uit voor de tv, wekte namelijk niet).
Vervolgens keer in terug naar de opties en kies ik voor "Customize device mode for this tv", daar wijs ik een toets aan voor powertroggle, en probeer deze vervolgens uit op de tv.

Helaas werkt dit niet, power on of power off i.p.v.power troggle werkt ook niet, plus dat bij andere apparaten die ik wil gebruiken ook de zelf ingestelde knoppen niet willen werken.

Voor de test heb ik van de receiver de volume omhoog op omlaag gezet en andersom, maar zelfs deze wijziging is niet doorgevoerd.

Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd ofzo (een update knopje ofzo), maar weet iemand hoe je deze remote moet instellen?

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:25

aapelite

Do the kirby!

je vergeet de stap om alles nog te uplaoden.
De onderste optie in het hoofdmenu. Heet denk ik update remote. Duurt even voordat het echte upload werk begint maar het gaat vanzelf :)

Soms kan het ook mis gaan en kan het zijn dat je AB dus idd niets doet, dan ff opnieuw uploaden en dan hoort het wel goed te gaan :) (hier iig)

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-02 10:00
|:( ik ben tegenwoordig echt kippig

alle opties gechecked (boven e.d.) behalve de laatste onderaan |:(