Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nooit gehoord van de 'home' key?
Intentionally left blank
Sorry voor de late reactiecrisp schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:29:
Nooit gehoord van de 'home' key?
Van de home-key heb ik wel gehoord hoor
Voorbeeldje:
Ik zie ergens op 3/4 van de pagina last een behoorlijk foute post van een user. Dan moet ik eerst helemaal naar boven scrollen (of met home
Terwijl als TR onderaan staat, je vaak nog de desbetreffende post in je scherm ziet staan voor je een TR maakt - en dus ook de user en de post weet
Beetje idem voor bookmarks: een topic vordert in opbouw, de meest recente posts staan.Dus ook de meest recente info
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Psst, kijk eens naar het icoontje links boven een post. Komt je dat niet bekend voor?The_Eagle schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:26:
[knip]
Beetje idem voor bookmarks: een topic vordert in opbouw, de meest recente posts staan.Dus ook de meest recente infoWat is er dan makkelijker als je meteen onderaan op bookmark kunt klikken?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik ben zelf geen voorstander van het dupliceren van functionaliteit op meerdere plaatsen van een pagina. Om tegemoed te komen aan de wens om toch snel functies uit te voeren zijn juist de access-keys in het leven geroepen.
Er is al eerder geoppert om het hele menu ook onderaan te dupliceren, maar persoonlijk zie ik dat toch echt niet zitten...
Er is al eerder geoppert om het hele menu ook onderaan te dupliceren, maar persoonlijk zie ik dat toch echt niet zitten...
Intentionally left blank
Is het dan geen optie om een topicreport access-key te maken?
Signature
Nee; dat soort functionaliteit moet je naar mijn mening ook weer niet te toegankelijk gaan maken. Ten tweede is het een functie die je relatief gezien weinig zal gebruiken...pasta schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:48:
Is het dan geen optie om een topicreport access-key te maken?
Intentionally left blank
Huidige methode : Je ziet een post, kopieert de link, ramt op 'home' en maakt een TR.
Jouw methode : Je ziet een post, kopieert de link, scrolt nog een stuk verder naar beneden en maakt een TR.
Wat is er korter?
Jouw methode : Je ziet een post, kopieert de link, scrolt nog een stuk verder naar beneden en maakt een TR.
Wat is er korter?
* moto-moi wil zich eigenlijk aansluiten bij crisp, ff een linkje pakken en op home rammen is zoals eamelink aangeeft zelfs korter 
Vergeet niet dat een link vaak meer dan genoeg informatie is, en bij korte topics (minder dan 50 replies ofzo) kun je die ook prima weglaten
Vergeet niet dat een link vaak meer dan genoeg informatie is, en bij korte topics (minder dan 50 replies ofzo) kun je die ook prima weglaten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Eigenlijk ook eensch met eamelink
* The Eagle doet geloof ik graag moelijk ofzo
Blijft nog wel het kleine puntje als ik meer dan 1 link wil geven, maar dat moet wel overkomelijk zijn denk ik zo
* The Eagle doet geloof ik graag moelijk ofzo
Blijft nog wel het kleine puntje als ik meer dan 1 link wil geven, maar dat moet wel overkomelijk zijn denk ik zo
lijkt mij ook ja 
ok, opgelost dusch \o/
ok, opgelost dusch \o/
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()