[testcase] vroege ochtend

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c26/StanKoolen/IMG_17661.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c26/StanKoolen/IMG_17711.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c26/StanKoolen/IMG_17731.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c26/StanKoolen/IMG_17751.jpg

Heel graag commentaar, wat er beter kan, moet veranderen enz. enz.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:01

YellowCube

Wait...what?

1 keer op de verstuur knop klikken is wel genoeg lijkt me

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Commentaar: 1 topic is genoeg :) en resize je afbeeldingen. Ik vind de afbeeldingen niet zo spannend, het zijn nagenoeg 3 dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dat t fout ging ja met t topic. sorry. ik ben zelf ook nog een beetje aan het oefenen daarom heb ik graag commentaar van anderen wat ik de volgende keer beter kan doen. ik zal idd de volgende keer wat verschillende fotos posten. want was nogal koud vandaar dat ik zo dicht mogelijk bij huis ben gebleven en alleen deze fotos had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
helaas zijn je luchten erg uitgebeten. De belichting is niet erg evenwichtig.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kopie uit vorige thread

Wat je misschien beter kan doen is volgende keer maar 1 thread aanmaken, en niet 2 de zelfde platen in die thread gebruiken. ;)

1:Beetje je donker en compositie loos, er zit weinig in

2:Heel leuk gedaan met die rij bomen en die weg die een bocht maakt. Misschien dat je hem wat beter had kunnen maken door een wat lager standpunt te kiezen.

3: Hier zit meer compositie in als bij 1 maar toch kan de plaat me niet echt boeien, ook de uitgebeten lucht komt naar mijn zin niet helemaal tot zijn recht.

4: is nagenoeg het zelfde als 3

2 is mijn favo ;)

kopie uit vorige thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Ten eerste is het natuurlijk niet nodig om 3 keer op de verzend knop te drukken, wat je precies gedaan hebt is me een raadsel :P

Daarnaast staat er in de fotografie policy duidelijk beschreven dat je foto's geresized moeten zijn naar maximaal 600px, doe dat even asjeblieft.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Algemene opmerkingen over je foto's:

- De lucht is overbelicht, uitgebeten wit. De omstandigheden waren misschien wat lastig om erg mooie platen te schieten, maar zo doen ze een beetje pijn aan mijn ogen, terwijl er tegelijkertijd...
- ... weinig interessants te zien is. Er is niet echt een duidelijk onderwerp, en ook niet echt een algemeen sfeerbeeld als alternatief voor een concreet onderwerp.
- Er zijn niet echt pakkende vormen te zien. (Behalve bij foto 2) zijn er geen spannende lijnen die je naar een punt op de foto trekken oid..

Commentaar per foto:
[1] Wat wil je laten zien? De lucht? Die is uitgebeten / te wit, terwijl er op het moment dat je de foto nam ongetwijfeld mooiere kleuren zichtbaar waren. De foto doet rommelig en grauw aan.
[2] De beste van de reeks als je het mij vraagt. Wat frissere kleuren, helderder blauw tegenover het groen in het gras, en een leuke lijn die in de diepte verdwijnt.
[3] Niet heel erg spannend, je bent er snel op uitgekeken. Ook hier geldt: wat wil je laten zien? Het bruggetje? Probeer die er dan wat meer uit te laten springen.
[4] Een beetje rommelig. Ook hier geldt: wat wil je laten zien? De mensen links horen er niet op, voegen niets toe. Er staat een bruggetje over een sloot op, maar wat ej wil laten zien met de foto is mij niet duidelijk.

En bovenal: keep up the good spirit, en vooral veel blijven schieten en kritisch blijven kijken op het moment dat je de foto maakt en als je hem uit je camera tovert, dan boek je de meeste vooruitgang is mijn ervaring :)
Pagina: 1