Toon posts:

Kennisbank

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte modjes, en overige lezers van deze Post

Het lijkt mij handig om is na te gaan denken over een Kennisbank op GOT of onderdeel van Tweakers.net.
Het is niet normaal hoeveel zooi er in al die jaren op het forum is gezet, en het zoeken levert ook geregeld niet iets op waar je wat aan hebt.

Een kennisbank met oplossingen en procedures, waar eerst gekeken dient te worden alvorens je vraag te stellen op het GOT forum.

Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.

Groeten,
SViS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

GoTwiki - Test als toevoeging aan FAQ's in SA? Subforum FAQ's?

Er komt een officiële Wiki aan voor T.Net/GoT, ik geloof dat er alleen eerst gewacht wordt op de merge. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 13:08

ADH_ED

Hoogbevaagd

Daar zijn ze al mee bezig :)

damn you pasta :P

[ Voor 18% gewijzigd door ADH_ED op 03-01-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:05
Volgens mij zijn daar in de eerste plaats de FAQ's voor opgesteld. Daarnaast is de zoekfunctie van GoT meestal wel toereikend. Het enige wat ik niet echt overzichtelijk vind zijn de "Grote"topics. Maar middels zoeken binnen topics kom je daar ook een heel eind mee. Kortom: tis wel goed zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

pasta schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:05:Er komt een officiële Wiki aan voor T.Net/GoT, ik geloof dat er wordt alleen eerst gewacht wordt op de merge. :)
O-)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat er al iets aan zit te komen wist ik niet.
Ik ben niet elke dag op het forum, maar moest net weer wat zoeken en dat viel niet mee.
En toen had ik ff een pling (net als Scarlet One O-) ) een goed opgezette Kennisbank met veel voorkomende problemen zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik geloof alleen dat de merge ge-outsourced is naar 3D Realms.
Zodra Duke Nukem Forever klaar is, beginnen zij met "merge forever".
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18
speed24 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:27:
Ik geloof alleen dat de merge ge-outsourced is naar 3D Realms.
Zodra Duke Nukem Forever klaar is, beginnen zij met "merge forever".
;)
lol, begint er wel op te lijken idd :X

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

Voor de merge wordt nog gewacht op React 1.9.4, die zou "ooit" aan het eind van vorig jaar komen, maar dat is dus niet gehaald :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Is er al een nieuwe datum bekend wanneer ongeveer de merge zal plaatsvinden. Ik merk steeds vaker dat er over de merge wordt gesproken, en vele wachten nog vol spanning ;)
Ik zie dat sinds 27-12-2005 myreact 1.9.4 te downloaden is, dus waarom zou de betaalde react nog niet uit zijn?
Wordt trouwens dan de merge tegelijk of na de overstap naar 1.9.4 (oftwel: is de overstap gemaakt, moeten we nog wachten op de merge of wordt het gelijk in een keer goed gedaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

pasta schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:05:
GoTwiki - Test als toevoeging aan FAQ's in SA? Subforum FAQ's?

Er komt een officiële Wiki aan voor T.Net/GoT, ik geloof dat er alleen eerst gewacht wordt op de merge. :)
Wachten op de merge staat zo ongeveer gelijk aan met sint-juttemis O-)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De merge? Dat is een urban legend joh :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:09:
De merge? Dat is een urban legend joh :P
Het is een nieuw soort HlpDsK-is-een-bot verhaal wat de komende 25 jaar nog de ronde zal gaan zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mithras86 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:04:
Ik zie dat sinds 27-12-2005 myreact 1.9.4 te downloaden is, dus waarom zou de betaalde react nog niet uit zijn?
Die is sinds kort ook uit en daarmee zijn we achter de schermen aan het testen, maar er zit op dit moment nog 1 grote showstopper in met betrekking tot React zelf, en verder een aantal templatedingetjes die nog even gefixed moeten worden. Het is niet alsof wij zomaar een nieuwe versie online kunnen gooien ;)
Wordt trouwens dan de merge tegelijk of na de overstap naar 1.9.4 (oftwel: is de overstap gemaakt, moeten we nog wachten op de merge of wordt het gelijk in een keer goed gedaan)?
Eerst 1.9.4 , daarna de bugs die er nog inzitten gaan uithalen en daarna de merge :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Aha, dus "the big change" is geen toekomstmuziek maar jij + een ander deel van de crew werkt er wel zeker aan. Dit is iig wel leuk om te horen, ipv alle geruchten en nooit iets zeker te weten.
En natuurlijk snap ik dat alles 3 dubbel getest zal worden voordat het online zal gaan. Iig bravo dat het komen gaat en succes voor de voltooiing ;)
Pagina: 1