Voordat ik het tot 'onmogelijk' verklaar en me op PDF ga storten, gooi ik hier nog even een balletje op. Het klinkt eigenlijk heel simpel:
Ik wil een A4tje printen.
Maarrrrr........het adres moet min of meer op dezelfde plek zitten, en onderaan moeten ook nog altijd op dezelfde plek wat dingen geprint worden. En het moet eigenlijk ook op verschillende printers uitgeprint kunnen worden. Vanaf verschillende browsers.
Hoe zorg ik er voor, dat met hooguit een verschil van een paar millimeter, ik een A4tje kan beprinten met alles op de juiste plek?
Edit:
De CSS:
Ik wil een A4tje printen.
Maarrrrr........het adres moet min of meer op dezelfde plek zitten, en onderaan moeten ook nog altijd op dezelfde plek wat dingen geprint worden. En het moet eigenlijk ook op verschillende printers uitgeprint kunnen worden. Vanaf verschillende browsers.
Hoe zorg ik er voor, dat met hooguit een verschil van een paar millimeter, ik een A4tje kan beprinten met alles op de juiste plek?
Edit:
De CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| div {margin:0px; padding:0px;} body {font-family:tahoma; font-size:15px; padding:0px;} .holder {page-break-after: always; width:455px; height:1000px;} .holder:last-child {page-break-after: avoid; width:455px; height:900px;} .backtext {top:910px; left:285px; height:110px; width:110px; position:relative; font-size:9px; float:left; display:inline;} .front {top:910px; left:360px; height:110px; width:225px; position:relative; float:left; display:inline; overflow:hidden;} .typebadge {font-size:16px; font-weight:bold; text-decoration:underline; text-align:right; padding-bottom: 43px;} .naam {font-weight:bold;} .bedrijf {font-weight:bold;} |
[ Voor 40% gewijzigd door BikkelZ op 03-01-2006 15:00 ]
iOS developer