Toon posts:

BIOS MSI K8N Neo V2.0 klopt niet met handleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

onlangs een nieuwe MoBo gekocht van MSI, de K8N Neo V2.0 met een AMD Athlon64 Sempron 3000+ die op 2 Ghz draait. na install doet alles het maar de CPU draait op 1.8 Ghz (9X200). na kijken in de handleiding blijkt dat er in het bios een stukje staat genaamd Cell Menu waarin je de multiplyer aan kan passen van de CPU zodat ie op 10X200 zou draaien.......

dit heb ik dus NIET in me bios staan, het Cell menu zelf wel, maar de multiplyer dus NIET, het is ook het enige wat afwijkt van de handleiding. Na een biosupdate gedaan te hebben van versie 6.0 naar versie 7.0 blijkt het nog niet opgelost, en online bij MSI staat dezelfde handleiding als welke ik bij de MoBo hd gekregen.

iemand ideeen?

ik heb de taiwanese support pagina al helemaal ingevuld e.d. maar dat schiet niet op, ik wacht al een paar weken.

tevens MSI nederland gemaild en gebeld maar ook geen antwoord tot dusver :(

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Afgezien van het feit dat je de multiplier niet kan aanpassen. Standaard loopt een Sempron 3000+ S754 op 1,8GHz met dus een multiplier van 9. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
verdomt! ik heb het net gevonden idd, grrrrrr verkoper had gezegd dattie 2Ghz was.....

uhm ik kan in mijn BIOS ook niets anders dan de FSB aanpassen van 200 naar hoger, maar dan draait hi niet zo stabiel......

is er een stabiele manier van overclocking voor een sempron? of een manier van unlocken?

Verwijderd

staat vast wel ergens op het forum. Zijn genoeg topics over geweest volgens mij :P