Hallo, ben de zeer tevreden bezitter van deze laptop, maar heb een klein probleempje. Tijdens een spel, bijvoorbeeld UT, komt het nogal eens voor dat je meerdere toetsen tegelijk indrukt, zoals W + A en spatie. Het probleem is dan dat je niet pringt dan, terwijl A+ Spatie of W + Spatie wel goed gaat. Is er iets als een extra driver voor dit toetsenbord nodig of ligt dit gewoon aan Windows XP (pro)?
Volgens mij ligt dat aan je toetsenbord zelf. Aangezien het hier een laptop betreft, heb je pech, ben ik bang 
Disclaimer: gooi niet direct je laptop uit het raam, maar wacht even op meer reacties.
Ik had dit met mijn vorige toetsenbord ook, tijdens NFS erg irritant. Ik kon niet i.c.m. 2 pijltjes nóg een toets, zoals shift of spatie, indrukken. Nieuw (duurder) toetsenbord gehaald en het probleem was over.
Disclaimer: gooi niet direct je laptop uit het raam, maar wacht even op meer reacties.
Ik had dit met mijn vorige toetsenbord ook, tijdens NFS erg irritant. Ik kon niet i.c.m. 2 pijltjes nóg een toets, zoals shift of spatie, indrukken. Nieuw (duurder) toetsenbord gehaald en het probleem was over.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...