Niet werkend MS wireless optical desktop op Acer aspire T151

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:20
Niet goed werkend moet het eigenlijk zijn. Het probleem doet zich alleen voort op een Acer aspire T151. Ik heb het toetsenbord en muis op andere computers getest en daar werkte het zonder problemen.

Het probleem:

Direct na het aansluiten van het setje werkt het zonder problemen. Na enkele minuten beginnen muis en toetsenbord slecht te reageren:
Tijdens het bewegen van de muis bevriest dan plotsling de muiscursor en springt naarna alsnog in de richting waarin je de muis hebt bewogen. Wanneer op zo'n moment net een toets is ingedrukt, blijft deze toets 'hangen'.

De tijd tussen deze bevriezingen wordt steeds korter en op een gegeven moment reageren muis en toetsenbord helemaal niet meer.

Wanneer de toetsenbord/muis ontkoppelt worden en daarna opnieuw aangesloten, (al dan niet in een andere USB poort), dan doet hij het weer even maar na een paar minuten beginnen de problemen opnieuw.

Daar de toetsenbord/muis combinatie het op andere computers zonder problemen doet, vermoed ik dat het aan de T151 moet liggen. Een USB muis van een ander merk op de T151 werkt wel zonder problemen.

De nieuwste stuurprogramma's installeren heeft niet mogen helpen. (Intellitype en Intellipoint versie 5.20.413.0.). De laatste chipset drivers ook niet. (nVidia nForce 4 chipset).

Op de website van Acer heb ik hier niks over kunnen vinden. Op de website van Microsoft ook niet.

Wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn, of heeft wel een microsoft wireless optical desktop werkend op z'n T151?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.