Ik heb een Samsung SGH-X600 en wil via infrarood mijn adresboek met EasyStudio PIMS & File Manager mijn adresboek naar CSV formaat exporteren. De telefoon wordt prima herkend en het laden van het adresboek in het programma is geen probleem.
In het programma zit onder Extra ==> Telefoonlijkst Importeren/exporteren de optie Export Comma Seperated File. Als je dit doet met alle adressen geselecteerd krijg je een bestand met alleen de volgende inhoud:
"Naam","Telefoonnummer","Telefoon privé","Telefoon werk","Faxnummer","Andere tel.","E-mail","Adres","Notitie
Er is ook nog een optie export - outlook address book
Dit levert als foutmelding:
The Export is not available. Selected item does not have any data.
Wie weet wat er hier fout gaat en hoe ik mijn adresboek kan backuppen en op een andere telefoon kan zetten?
In het programma zit onder Extra ==> Telefoonlijkst Importeren/exporteren de optie Export Comma Seperated File. Als je dit doet met alle adressen geselecteerd krijg je een bestand met alleen de volgende inhoud:
"Naam","Telefoonnummer","Telefoon privé","Telefoon werk","Faxnummer","Andere tel.","E-mail","Adres","Notitie
Er is ook nog een optie export - outlook address book
Dit levert als foutmelding:
The Export is not available. Selected item does not have any data.
Wie weet wat er hier fout gaat en hoe ik mijn adresboek kan backuppen en op een andere telefoon kan zetten?