Buffer (ik kom er niet uit!!!)

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb ik een heel andere versie dan iedereen ofzo? Ik wil em wel opnieuw installen maar ik heb geen flauw id hoe en wat ik dan moet configgen :?

Ik wil duzz een maximale buffer hebben!
En ik geen id hoe groot dat ding nu is en hoe ik em op zn grootst kan krijgen! De hoogste prio is trouwenz toch 9?

Tnx!!!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
k zou um tog op laagste prioriteit zetten/houden, want anders kan je helemaal nix meer met je pctje doen :)

en grootste buffer? k weet niet of je kabel hebt of hoe vaak je op inet zit, maar k denk wel meer als eens per week, dus een buffer van 2000 WU's (RC5) of 30 stubs (OGR) zou voldoende moeten zijn...

edit:

mjah hoe te configgen :) pleur dit ff in je INI ofzow:

[rc5]
fetch-workunit-threshold=2000

dan fetch je 2000 WU's (getal aanpassen naar eigen wens mag wel hoor :) en max buffer :? probeer het uit... van mij mag je um wel op 100000 zetten hoor >:))

• saviour
  • Niet online
Waar jij t over hebt...met die Wu's enzo..dat bedoelde ik :). Tnx!

Ik heb em nu trouwenz op prio 5 (166 mhz) maar ik merk niet dat mn com langzamer is ofzo. :)

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op zaterdag 20 januari 2001 17:23 schreef saviour het volgende:
Ik heb em nu trouwenz op prio 5 (166 mhz) maar ik merk niet dat mn com langzamer is ofzo. :)
prio 5? klinkt als niet-windows :)
nahjah moet je eens gaan renderen of gaan gamen, dan merk je wel performance-verlies als je niet op lowest prio draajt :)
maar jah, zo'n bikkel als jij laat z'n }:O voorgaan, heh ;)

• saviour
  • Niet online
Hehehe :P ik draai 98SE, een vriend vamme mertke ook geen verschil op zn Athlon 500.

Ik heb em nu gewoon weer op 1 :)

Bedankt voor je hulp!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
windoos heeft maar 4 prio-keuzes
-Idle
-Normal
-High
-Realtime

of ligt dit aan mij?¿

• saviour
  • Niet online
Ik heb nu heel veel Wu's :) en ik heb nu ook een koe draaien op een com zonder inet verbinding.

Ik heb duzz laten fetchen, dat bestand renamen en dan weer fetchen.
Daarna alles geïmporteerd (zit daar een max op? op een gegeven moment lukte t niet meer).
Kan ik dan die bestandjes weggooien? dat allen maar de buff-in.rc5 blijft staan? Of moet ik die a.rc5 etc. ook laten staan?

En als ik dan die blokjes wil flushen..hoe doe ik dat?
dnetc -export buff-out.rc5??? Of dan ook die a.rc5 enzo met export?

En waar exporteerd ie dat dan naar? en hoe flush ik dat?

(veel vragen, maar jullie weten t vast wel :))
Pagina: 1