Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een Wifi Media Player zoals Philip en Pinnacle die hebben
alleen kan ik niet echt vinden wat ik zoek.
ik wil er ook op kunnen internetten (mail ophalen en telegraaf bijvoorbeeld dus geen zwaargebruik)
Weet iemand een goede niet al te duren Wifi Media Player

thnx

Verwijderd

Windows Media Center niks voor je?

Daarnaast zuigt internet op je televisie enorm (ivm. de lage resolutie van 640*480)

Verwijderd

Ik heb geen flauw idee wat je wilt...

Wil je een beeldscherm hebben die draadloos met je server communiceert waarvan je je muziek/video's vandaan haalt?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Wat wil je nu eigenlijk precies en wat heb je al? Kun je ook specs plaatsen van je reeds gevonden apparaten want die kan ik natuurlijk niet vinden.....

Draadloos media spelen en internetten via je TV/Stereo combi?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:47

YellowCube

Wait...what?

Noxon, zoek daar eens naar.
Speelt alleen MP3, maar kost je maar €99,-

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:33:
Ik ben opzoek naar een Wifi Media Player zoals Philip en Pinnacle die hebben
alleen kan ik niet echt vinden wat ik zoek.
ik wil er ook op kunnen internetten (mail ophalen en telegraaf bijvoorbeeld dus geen zwaargebruik)
Weet iemand een goede niet al te duren Wifi Media Player

thnx
Gewoon een Windows Media Center met een Wifi kaart erin, en nog boxen erbij: klaar. Meer heb je niet nodig...

Of is dat niet wat je zoekt? Ik sluit me aan bij bovenstaande posters: wees eens preciezer met wat je zoekt...?

[ Voor 13% gewijzigd door SanderTje! op 04-01-2006 13:14 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:15

weebl

YARR!

Neem vooral niet de Philips SLA5500.

Wat een rampending. Kostte me ook 99 euro, maar deed het voor geen meter. Ik heb zo'n 5k mp3's en voordat ik het nummer had dat ik wou afspelen was ik 10 minuten verder 8)7 . Het menu was zo ontiegelijk traag. Niet normaal gewoon. Zo kon het nooit bedoeld zijn. Hij is nu weer terug naar de dixons en ik heb m'n 100 euro weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
TNX

voor de antwoorden
Ik heb wat van die kant en klare mediacenters getest maar ben toch uitgekomen op een media center met windows er op dit ivm ophalen van mail en beter afspeel mogelijkheden
Pagina: 1